تقاطع غیرهمسطح صدرا-شیراز افتتاح شد

  • 22 اسفند 1399 - 10:36
تقاطع غیرهمسطح صدرا-شیراز افتتاح شد

تقاطع غیر همسطح شهر صدرای شیراز با نام دکتر خدادوست با هدف کاهش ترافیک ورودی شهر جدید صدرا با ۶۴ میلیارد تومان اعتبار پنجشنبه ببیست و یکم اسفند ۹۹ به بهره‌برداری رسید.

به گزارش ایرنا،استاندار فارس پنجشنبه در آیین افتتاح تقاطع غیر همسطح دکتر خدادوست ضمن تقدیر از دست اندرکاران اجرای این پروژه گفت: اجرای چنین پروژه‌هایی در کلانشهر شیراز در زندگی شهروندان اثر گذار است و سبب تسهیل امور و ایجاد رفاه می‌شود.

عنایت الله رحیمی با بیان اینکه زمان سرمایه‌ای غیر قابل برگشت است افزود: پروژه های بزرگ و اثر گذاری همچون پل دکتر خدا دوست زمان اتلاف شده شهروندان شهر جدید صدرا و شیراز را کاهش می دهند.‌

استاندار فارس همچنین از معاون وزیر کشور که در این نشست حضور داشت خواست که با پیگیری مشکلات استخدامی نیروهای شرکتی شهرداری سبب ایجاد رضایتمندی اجتماعی و تلاش مضاعف شود.

وی خواهان تخصیص واگن ها به مترو شیراز متناسب با کلانشهر های دیگر شد و اظهار کرد: شیراز بیشترین طول قطار شهری در بین کلانشهرهای کشور بعد از تهران را دارد و شهرداری نیز تلاش می کند خط دو مترو را تا پایان دولت به پایان برساند.

پل دکتر علی اصغر خدا دوست که در خروجی صدرا به سمت شیراز قرار گرفته است به طول ۶۰۰ متر و مساحت ۶ هزار و ۹۰۰ متر مربع با هدف افزایش ایمنی تردد شهروندان ،کاهش ترافیک خروجی شهر صدرا و کاهش آلودگی هوا و مصرف سوخت،کاهش زمان سفر در شیراز به بهره برداری رسید.

دیدگاه