مهار آتش سوزی در ارتفاعات شاپورجان شیراز

  • 29 مرداد 1399 - 10:37
مهار آتش سوزی در ارتفاعات شاپورجان شیراز

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز گفت: خوشبختانه با تلاش امدادگران آتش در ارتفاعات شاپورجان مهار شد و امیدواریم تا پایان وقت امروز آتش سوزی در منطقه سیاخ دارنگون نیز مهار و خاموش شود.

آتش سوزی در این مناطق از شامگاه سه شنبه ۲۸ مرداد آغاز شده بود.

محمدهادی قانع چهارشنبه ٢٩ مرداد به تشریح آخرین وضعیت آتش سوزی در ارتفاعات شاپورجان و منطقه سیاخ دارنگون پرداخت و گفت: آتش سوزی جنگل‌ها و مراتع شاپورجان با همکاری نیروهای مردمی، بسیج و نهادهای امدادی بامداد امروز علی رغم وزش باد بطور کامل مهار شد.

او با اشاره به اینکه این آتش سوزی که از سمت منطقه سیخ دارنگون در ارتفاعات شاپورجان حادث شده بود، عنوان کرد: به دلیل صعب العبور بودن منطقه، وجود دره و پوشش متراکم مرتع عملیات اطفائ حریق با کُندی مواجه شده است اما همچنان نیروها در تلاش برای مهار آن هستند.

قانع با اشاره به اعزام نیروهای تازه نفس و امکانات به منطقه حادثه، ادامه داد: با توجه به سخت گذر بودن مطقه سیاخ دارنگون و شعله ور شدن آتش درخواست بالگرد داده شده است.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز با بیان اینکه هنوز میزان خسارات وارده بصورت دقیق مشخص نیست، گفت: نیروهای مردمی و امدادی همچنان در تلاش برای مهار آتش سوزی در صحنه حضور دارند.

دیدگاه