تاریخ : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 1 May , 2024

توزیع رایگان یک هزار جلد کتاب در یکی از محلات محروم شیراز

  • 23 شهریور 1402 - 18:52
توزیع رایگان یک هزار جلد کتاب در یکی از محلات محروم شیراز

مدیرعامل مجمع خیرین شهرساز و فرهنگساز شیراز، از توزیع رایگان یک‌هزار جلد کتاب در محله کمتر برخوردار مهدی آباد این کلانشهر خبر داد.

عبدالرضا دستغیب گفت: توزیع کتاب رایگان در محله کم برخوردار مهدی آباد، با توجه به اهمیت موضوع کتابخوانی و کاهش سرانه مطالعه در دستور کار قرار گرفته و اجرایی شده است.

دستغیب با یادآوری اینکه این نهمین مرحله از طرح پیوند کتاب بود، گفت: این کتابها که عناوین مختلفی دارد، در اختیار شهروندان قرار گرفته و از این افراد درخواست می شود که بعد از مطالعه، کتاب را در اختیار دیگران قرار دهند یا در یک مکان عمومی نظیر مسجد و… بگذارند.

مدیرعامل مجمع خیرین شهرساز و فرهنگساز، هدف از این اقدام را کمک به ارتقا سطح فرهنگ عمومی شهروندان، ترویج امانت داری، افزایش سرانه مطالعه و گردش کتاب بین شهروندان ذکر و اضافه کرد: در برنامه توزیع کتاب در محله مهدی آباد، شاهد استقبال خوب افراد به ویژه نوجوانان بودیم.

دستغیب اضافه کرد: تا کنون ۱۳۷۰۰جلد کتاب در سطح شهر اعم از بلوار شهید چمران، مجاورت عفیف آباد، حافظیه و پایانه های اتوبوسرانی نمازی و شاهچراغ (ع) در قالب طرح پیوند با کتاب، توزیع شده است.

دیدگاه