نگارخانه تار و پود شیراز پذیرای نمایشگاه گروهی نقاشان است

  • 19 دی 1400 - 15:34
نگارخانه تار و پود شیراز پذیرای نمایشگاه گروهی نقاشان است

نمایشگاه گروهی نقاشی «سُتُوران» از جمعه ۱۷ دی‌ماه در نگارخانه تار و پود بر پا شده و تا ۲۷ دی ماه میزبان شهروندان شیرازی است.

در این نمایشگاه آثاری از مجتبی اژدری، امیر فتحعلی نژادیان شیرازی و آیدا صراطی به نمایش گذاشته شده که علاقمندان می‌توانند همه روزه در طول روزهای برگزاری نمایشگاه از ساعت ۱۰ تا ۱۳ و ۱۷ تا ۲۱ از این آثار دیدن کنند.

ستوران، مونسان، نگهبانان، باربران، سیرکبازان و خوراکان بشر سودجو در چهارچوب قاب، تمثیل وار و نمادین محتوای اثر این هنرمندان در این نمایشگاه هستند که مخاطب را به چالش حضورشان در زندگی بشریت دعوت می‌کنند.

مجتبی اژدری متولد ۱۳۵۶ کارشناسی هنرهای اسلامی( نگارگری )از دانشگاه آزاد شیراز و کارشناسی ارشد نقاشی دانشگاه هنر شیراز است و به عنوان جوان نخبه فارس در بخش هنرهای تجسمی سال ۱۳۸۶ نیز شناخته شده است. امیر فتحعلی نژادیان شیرازی نیز متولد ۱۳۶۰ کارشناسی گرافیک از دانشکده آپادانا شیراز و ارشد نقاشی از دانشگاه غیرانتفاعی هنر شیراز، مدرس نقاشی،گرافیک و کاریکاتور در خانه هنر شیراز و آیدا صراطی متولد ۱۳۶۲ است که آثار این سه هنرمند تاکنون در نمایشگاه‌های بسیاری به نمایش گذاشته شده است.

نگارخانه تار و پور در شیراز، چهارراه حافظیه، مرکز اسناد و کتابخانه ملی فارس واقع شده است.

دیدگاه