صدور کارت صلاحیت تدریس آموزشگاه‌های هنری آغاز شد

  • 06 خرداد 1400 - 13:54
صدور کارت صلاحیت تدریس آموزشگاه‌های هنری آغاز شد

رئیس گروه امور هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس از آغاز مجدد ثبت نام متقاضیان صدور کارت صلاحیت تدریس در آموزشگاههای آزاد هنری خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس، هادی ورشویی با اعلام آغاز ثبت نام مجدد صدور کارت صلاحیت تدریس در آموزشگاه های آزاد هنری، گفت: ثبت نام از متقاضیان صدور کارت صلاحیت تدریس آموزشگاه های آزاد هنر در رشته های موسیقی، هنرهای تجسمی، خوشنویسی، نمایش و مد و لباس آغاز شد.

رئیس گروه امور هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس افزود: ثبت نام از متقاضیان با هدف ساماندهی و نظام مند کردن وضعیت آموزشی هنر و توسعه فعالیت های فرهنگی و هنری انجام می شود و متقاضیان دریافت کارت صلاحیت تدریس می توانند به سامانه sso.farhang.gov.ir مراجعه کنند و پس از مطالعه شیوه نامه کارت صلاحیت تدریس در رشته موردنظر تقاضای خود را ثبت کنند.

ورشویی با بیان اینکه چگونگی برگزاری آزمون و اخذ استعلامات متقاضیان مربوطه به مرور اعلام خواهد شد، افزود: افراد می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به این اداره کل و ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان های تابعه مراجعه کنند.

دیدگاه