آگهی مناقصه عمومی ۱۲۴۵-۱۴۰۱

  • 09 اسفند 1401 - 7:00
آگهی مناقصه عمومی ۱۲۴۵-۱۴۰۱

نوبت اول:    ۱۴۰۱/۱۲/۰۹

نوبت دوم:    ۱۴۰۱/۱۲/۱۰

شهرداری شیراز در نظر دارد خرید دوربین ، دکل و عملیات عمرانی سیستم نظارت تصویری را  از طریق برگزاری مناقصه عمومی در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت ( ستاد ) با شماره فراخوان ۲۰۰۱۰۹۶۶۸۸۰۰۰۶۲۵ به اشخاص واجد شرایط واگذار نماید. لذا از کلیه متقاضیان دعوت به عمل می آید با مراجعه به آدرس WWW.Setadiran.ir  نسبت به دریافت اسناد مناقصه و تحویل آن اقدام نمایند. در صورت عدم عضویت قبلی ، ثبت نام در سامانه مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی صاحبان امضای مجاز از سوی متقاضیان جهت شرکت در مناقصه الزامی است. ضمناَ در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر شماره تلفن: ۰۷۱۳۷۳۰۹۹۵۳ داخلی ۱۴۸ آماده پاسخ گویی می‌باشد.

  • مبلغ برآورد: ۵۵,۴۲۲,۲۴۵,۹۱۴ ریال
  • مدت قرارداد :  6 ماه
  • شرایط شرکت کنندگان : متقاضیان بایستی دارای گواهی معتبر صلاحیت نظام صنفی رایانه ای و یا گواهی صلاحیت پیمانکاری در زمینه تامین و تجهیز دوربین های نظارت تصویری و گواهی صلاحیت ایمنی پیمانکاران باشند.
  • محل انجام کار: نقاط جانمایی شده در سطح شهر شیراز 
  • مبلغ سپرده شرکت در مناقصه ۲,۷۷۲,۰۰۰,۰۰۰ ریال بصورت ضمانت نامه بانکی یا فیش واریزی نقدی بحساب سپرده ۱۰۰۸۰۵۵۰۴۷۴۲ کد مرجع ۱۰۲۰۱۹ بانک  شهر شعبه شهید چمران بنام شهرداری شیراز
  • برندگان اول و دوم مناقصه هرگاه حاضر به انعقاد قرارداد نشوند سپرده آنان به ترتیب ضبط خواهد شد.
  • در زمان انعقاد قرارداد ۱۰%  مبلغ پیشنهادی  بعنوان ضمانت حسن اجرای تعهدات بصورت ضمانت نامه بانکی یا فیش واریزی اخذ می گردد.
  • آخرین مهلت دریافت ( توزیع ) اسناد : متقاضیان میتوانند حداکثر تا ساعت ۱۵ روز سه شنبه مورخ ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ از طریق مراجعه به سامانه تدارکات الکترونیکی دولت ( ستاد ) اسناد مناقصه را دریافت نمایند. لازم به ذکر است مناقصه گران جهت شرکت در مناقصه می بایست در موعد مقرر نسبت به دریافت اسناد اقدام نمایند و در غیر اینصورت مجاز به ارائه پیشنهاد قیمت نمی باشند.
  • تاریخ و محل بازگشایی پاکات: روز دوشنبه  ساعت   ۱۳  مورخ  ۱۴۰۱/۱۲/۲۲ در محل چهارراه خلدبرین سالن اجتماعات اداره کل حقوقی شهرداری شیراز می باشد.
  • مدت اعتبار پیشنهادها ۱ ماه می باشد.
  • پیش پرداخت تا میزان ۲۰ % در ازای ارائه ضمانت نامه معتبر قابل پرداخت خواهد بود.
  • بدیهی است هزینه آگهی بعهده برنده مناقصه خواهد بود.
  • شهرداری در رد یک یا تمام پیشنهادها  مختار میباشد در اینصورت سپرده ها مسترد می گردد.
  • شرکت در مناقصه و دادن پیشنهاد به منزله قبول شروط و تکالیف شهرداری موضوع ماده ۱۰ آئین نامه معاملات شهرداری می باشد.
  • سایر اطلاعات و جزئیات مربوط به مناقصه در اسناد مناقصه مندرج است.
  • آگهی و اطلاعات مربوط به مناقصه از طریق سایت https://shaffaf.shiraz.ir قابل مشاهده می باشد.
  • متقاضیان شرکت در مناقصه موظف به ثبت نام در سایت vendor.shiraz.ir می باشند.
  • اطلاعات تماس سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضویت در سامانه : مرکز تماس : ۱۴۵۶

  اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری شیراز                                                                                                                              

دیدگاه