سالن ۶ هزار نفره شیراز پس از ۱۳ سال انتظار افتتاح می‌شود

  • 23 تیر 1400 - 14:23
سالن ۶ هزار نفره شیراز پس از ۱۳ سال انتظار افتتاح می‌شود

سالن ۶ هزار نفره شیراز سرانجام ۲۴ تیر ماه با حضور معاون وزارت ورزش و جوانان افتتاح و به انتظار ۱۳ ساله مردم فارس پایان داده می شود. این سالن در بزرگراه دراک واقع شده.

مدیرکل ورزش و جوانان فارس روز سه شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا، گفت: این سالن به صورت کامل آماده بهره برداری است و هیچ مشکلی از نظر تاسیساتی ندارد و همزمان با این طرح بزرگ، ۱۲ پروژه دیگر ورزشی در شهرستان های دیگر استان فارس افتتاح می شود.

عباس حاجی زاده ادامه داد: سالن ۶ هزار با اعتبار ۹۸ میلیارد تومان از بودجه طرح های ملی و همچنین ۱۲ پروژه دیگر با هزینه ۳۴ میلیارد تومان به بهره برداری می رسند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا سالن ۶ هزار نفره کاملا تکمیل شده است که افتتاح شود و به سرنوشت ورزشگاه ۵۰ هزار نفره پارس که افزون بر  ۷۰ مشکل دارد دچار نمی شود، اظهار داشت :  از زمانی که مسئولیت اداره کل ورزش و جوانان  بر عهده گرفتم هیچ طرحی بدون اینکه کامل نشده باشد تحویل نگرفته ایم و  سالن ۶ هزار نفره از این قاعده جدا نیست.

این مقام مسئول افزود: کف پوش این سالن با کیفتی استاندارد به تایید فدراسیون  جهانی فوتبال رسیده است و شرکت سازنده نیز به تایید شرکت توسعه مکان های  وزارت ورزش و جوانان رسیده است.

حاجی زاده ادامه داد: محوطه سازی اطراف این سالن انجام و حدود ۲۰۰ اصله درخت برای ایجاد فضای سبز کاشته شده است و پنجشنبه در ساعت ۱۱با حضور معاون وزیر ورزش و جوانان و استاندار فارس به بهره برداری می رسد و آماده میزبانی رقابت های مهم داخلی و خارجی هستیم.

دیدگاه