تاریخ : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 1 May , 2024

لیگ برتر فوتبال نوجوانان کشور؛ برتری فوتبالیست‌های نوجوان داراب در برابر یزدی‌ها

  • 09 بهمن 1399 - 11:24
لیگ برتر فوتبال نوجوانان کشور؛ برتری فوتبالیست‌های نوجوان داراب در برابر یزدی‌ها

نخستین رقابت از هفته اول لیگ برتر فوتبال نوجوانان کشور با پیروزی نوجوانان داراب رقم خورد و تیم ” کهن دارابگرد قهرمان” تیم نوین فولاد یزد را با ۳ گل راهی خانه کرد.

در نیمه اول این بازی که هشتم بهمن ماه ۹۹ در استادیوم تختی داراب برگزار شد؛ تیم فولاد یزد هجومی بازی را آغاز کرد ولی تیم دارابگرد با ۲ گل علی عابدپور و امین نوری به رختکن رفت.

در نیمه دوم بازی نیز توپ و میدان در اختیار تیم یزدی بود؛ اما تیم دارابگرد بازی را کنترل کرد و در یک نفوذ صاحب موقعیت در محوطه جریمه شد که بازیکن تیم “فولاد یزد” مرتکب خطا شد و یک پنالتی به تیم “دارابگرد” داد و علی عابدپور توپ برگشتی از دریافت ناقص دروازه بان را به تور دروازه حریف یزدی خود زد که با این گل نتیجه ۳ بر صفر شد و تا پایان بازی علی رغم موقعیت های دریافتی تیم یزد، دروازه تیم “دارابگرد” باز نشد و این نتیجه تا پایان بازی ادامه داشت.

محمد بیغرض سرمربی تیم فوتبال دارابگرد در پایان این بازی به ایرنا گفت: افتخار ما این است که این تیم تمام بومی و از بچه ها مناطق مختلف داراب هستند و با کمبودها و مشکلات فراوان و همچنین در شرایط کرونایی که تمرینات با سختی و تعطیلی فراوان همراه بود توانستند شرایط را به گونه ای رقم بزنند که در اولین دیدار بسیار سخت خود با نتیجه ۳ بر صفر پیروز بازی شوند.

مجتبی صالحی سرپرست تیم کهن دارابگرد قهرمان نیز گفت: از ۴ ماه قبل که شرایط تیم داراب برای حضور در لیگ برتر نوجوانان کشور مشخص شد؛ بازیکنان و کادر فنی تمام تلاش خود را به کار گرفتند تا به آمادگی قابل قبول برسند و این برد شیرین بازی امروز نتیجه اراده محکم آنهاست.

وی از خانواده های بازیکنان و مسئولین شهرستان داراب تشکر و قدردانی کرد و افزود: داراب شهرستانی کهن و باستانی است و در زمینه فوتبال و رشته های ورزشی دیگر نیز سابقه ای طولانی داشته ولی متاسفانه به دلیل عدم حمایت از استعدادهای شهرستان امروز در جایگاه اصلی که باید باشد نیست ولی امروز تیم دارابگرد با بازی خوب و درخور شان نام داراب توانست مجدد ورزش داراب را در استان و کشور بر سر زبانها مطرح کند.

داراب از شهرستان های جنوب شرقی فارس است.

دیدگاه

  1. من باید یک استوره بشم