برترین کمانداران فارس معرفی شدند

  • 13 دی 1399 - 13:41
برترین کمانداران فارس معرفی شدند

پیکارهای تیراندازی با کمان استان فارس در ۲ رشته ریکرو و کامپوندبرگزار شد و برترین‌های آن معرفی شدند.

رییس هیات تیرو کمان استان فارس، شنبه به ایرنا گفت: در این رقابت‌ ها که در سالن نصیری شیراز برگزار شد، ۵۰ کماندار از این استان شرکت داشتند.

علی روزیطلب اظهار داشت: در رشته ریکرو بانوان و در رده سنی نوجوانان، راضیه بنایی از فسا، آیسا یگانه فر از جهرم و ریحانه مولایی از گراش به ترتیب در مکان‌های اول تا سوم ایستادند و در رده سنی بزرگسالان هم فاطمه محمدی از گراش نشان طلا کسب کرد، زهره گویا از شیراز مدال نقره گرفت و طیبه ریحانی هم از شیرازبه مدال برنز بسنده کرد.

وی افزود: در ریکرو آقایان و در رده سنی نوجوانان، سینا کهزادی از شیراز، محمد یاسین بنایی از فسا و محمد هادی مولایی از گراش سکوهای اول تا سوم را به خود اختصاص دادند و در رده بزرگسالان هم سعید محمدی از گراش قهرمان شد، محمد فلاح و حسین قربانی هر ۲ از شیراز عنوان دوم و سوم را کسب کردند.

به گفته روزیطلب، در رشته کامپوند نوجوانان هم علی تقی پور از کازرون اول شد و در رده بزرگسالان نیز رسول طاهری از جهرم، علی اصغر جوینده از شیراز و امیرحسین طاهری از جهرم به ترتیب اول تا سوم شدند.

او بیان کرد: همچنین در رشته کامپوند بانوان بزرگسال هم، سارا بنیانی از شیراز به مقام قهرمانی دست یافت، زهرا مرادیان از جهرم نایب قهرمان شد و مریم علی‌آبادی از شیراز هم عنوان سوم را به خود اختصاص داد.

رییس هیات تیر و کمان فارس ادامه داد: در حاشیه بر گزاری این رقابت‌ها نیز از نجمه آبتین، نخستین بانوی ورزشکار شیرازی در المپیک ۲۰۰۸ پکن و زهرا دهقان در المپیک ۲۰۱۲ لندن تجلیل شد.

دیدگاه