تایم تریل کوهستان بانوان فارس برگزار شد

  • 12 دی 1399 - 16:11
تایم تریل کوهستان بانوان فارس برگزار شد

مسابقه استانی تایم تریل کوهستان ویژه بانوان فارس با حضور ۶۱ شرکت کننده در شیراز برگزار شد.

جمعه ۱۲ دیماه، مسابقه تایم تریل کوهستان، ویژه بانوان استان فارس، در منطقه بام شیراز و با حضور ۶۱ بانوی ورزشکار، برگزار و نفرات برتر این دوره، مشخص شد.

در این دوره از رقابت‌ها، ورزشکارانی در گروه‌های سنی زیر ۱۸ و بالای ۱۸ ساله‌ها از شهرستان‌های سپیدان، اوز، فسا، کازرون و شیراز، شرکت داشتند.

در پایان این مسابقات که به طول ۳ کیلومتر برگزار شد، فاطمه عباسی از شهرستان کازرون، نگار کریمی از شهرستان فسا و فاطمه قاضی‌زاده از شهرستان اوز در رده سنی زیر ۱۸ سال و فاطمه یوسفی از شیراز، سمیرا میری از شیراز و پانیا رخ بخش از شیراز در رده سنی بالای ۱۸ سال به ترتیب اول تا سوم شدند.

فریبا خالدی؛ معاون توسعه ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان فارس در آئین پایانی و اهدای جوایز این مسابقه ضمن تسلیت ایام فاطمیه و سالگرد شهادت سپهبد سلیمانی، بیان کرد: حضور ۶۱ شرکت کننده در این مسابقه نشان‌دهنده تلاش تاثیرگذار هیئت دوچرخه سواری فارس بود.

فرانک پرتو آذر، قهرمان دوچرخه سوار ملی نیز در این مراسم با ابراز خرسندی از استقبال بالای زنان دوچرخه سوار در مسابقه تایم تریل کوهستانی استان فارس، خاطرنشان کرد: این اتفاق در کشور خاص است و شاهد چنین استقبالی در دیگر شهرهای کشور نبوده‌ایم.

پرتوآذر گفت: امید است فارغ از نتیجه، بانوان دوچرخه سوار با تلاش و پشتکار این حرفه ورزشی را ادامه دهند.

دیدگاه