تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
خانه دسته‌بندی نشده

توسعه گردشگری جنوب شیراز با ساخت بزرگراه گلبهار

  • 17 خرداد 1397 - 16:16
توسعه گردشگری جنوب شیراز با ساخت بزرگراه گلبهار

معاون فنی و عمرانی شهرداری شیراز ساخت بزرگراه گلبهار در کنار رودخانه چنارراهدار را موجب اصلاح این رودخانه و تبدیل منطقه به یک محور گردشگری در شیراز توصیف کرد.

مهندس حسین آرگیو در حاشیه بازدید فرماندهان آجا از اراضی توسعه جنوب، با بیان اینکه بزرگراه گلبهار در جنوب رودخانه چنارراهدار در منطقه۹ شهرداری شیراز ساخته می شود، گفت: طراحی این بزرگراه با نگاهی آینده نگرانه برای استفاده تمامی شهروندان خواهد بود.

وی این نگاه را در کنار ساخت بزرگراه، توسعه فضای سبز و بهره گیری شهروندان از ارتفاعات مناسب و امکانات تفرجگاهی آتی الاحداث در این منطقه از شیراز ارزیابی کرد.

معاون شهردار شیراز بر تعیین تکلیف اراضی ارتش و نیز حفظ یکپارچگی در این زمین ها در راستای بهره برداری راهبردی این نیرو تاکید کرد و افزود: ساخت بزرگراه گلبهار برای رونق جنوب شهر شیراز الزامی است.

وی با اشاره به ساخت تقاطع غیرهمسطح شهید رودکی و بزرگراه مهدیه و اتصال به بزرگراه توسعه جنوب(گلبهار) با احداث تقاطع غیرهمسطح مهدیه-امیرکبیر گفت: این بزرگراه رینگ شهری را در جنوب شیراز تکمیل می کند.

مهندس آرگیو با بیان اینکه پروژه های شهرداری بر اساس طرح جامع و تفصیلی کلانشهر شیراز ساخته می شود خاطرنشان ساخت: هرگونه همکاری از سوی شهرداری شیراز برای توسعه ی این کلانشهر با ارتش و دیگر دستگاه های دخیل در مدیریت شهری صورت می گیرد.

گفتنی است این بازدید با حضور امیر ارجمندی معاون مهندسی نیروی زمینی ارتش، امیر جمشیدی فرمانده ارشد آجا در استان های فارس و کهگیلویه و بویراحمد انجام شد.

بزرگراه گلبهار در حاشیه جنوبی رودخانه چنارراهدار به طول ۸ کیلومتر و عرض ۶۰ متر از اراضی ارتش عبور می کند.

دیدگاه