فروش کتاب «فتو ژورنالیسم» و «عکاسی مقدماتی» با تخفیف ویژه

  • 20 مرداد 1396 - 15:55
فروش کتاب «فتو ژورنالیسم» و «عکاسی مقدماتی» با تخفیف ویژه

کتاب «فتو ژورنالیسم» در ۲ جلد و «عکاسی مقدماتی» اثر اسماعیل عباسی با تخفیف ویژه به فروش می‌رسد.

کتاب «فتوژورنالیسم» در ۷۸۴ صفحه تمام‌رنگی چاپ شده است.

اسماعیل عباسی مترجم این کتاب می‌گوید: به اعتقاد من کتاب فتوژورنالیسم که من آن را مبنای کار خودم قرار دادم، در تمامی زمینه‌های عکاسی مطبوعاتی حرفی برای گفتن دارد. این کتاب با مطالب متنوع برای دبیر سرویس بخش عکس، عکاسان و حتی خبرنگاران و روزنامه‌نگاران مطالبی آموزنده دارد و هر کس به فراخور حرفه خود می‌تواند پاسخ بسیاری از پرسش‌هایی را که پیوسته با آن‌ها روبه‌روست در این کتاب پیدا کند.

افرادی که علاقه‌مند به تهیه این کتاب‌ها با تخفیف ویژه هستند تا روز یکشنبه ۲۲ مرداد درخواست خود را به تلگرام ۰۹۱۹۸۰۰۶۵۷۱ (محمدرضا نسب عبداللهی) ارسال کنند.

معرفی اسماعیل عباسی

عضویت در انجمن صنفی عکاسان مطبوعات ، هیئت امنای موزه عکسخانه شهر، هیئت موسس و مدیر مسئول انجمن عکاسی ایرانشهر، هیئت مؤسس انجمن ملی عکاسی ایران از فعالیت‌های اسماعیل عباسی است.

عباسی دانش‌آموخته رشته مترجمی زبان انگلیسی از دانشکده ادبیات دانشگاه تهران و حقوق و علوم سیاسی از دانشگاه تهران است.

او همچنین دوره‌های آموزشی را در لوور کمبریج، دوره نشر (یونسکو، ژاپن)، دوره ویرایش و انتشارات (دانش نو، تهران) و دوره نشر کتاب (هند) گذرانده است.

ویراستاری و گرافیست انتشارات، مترجمی، صفحه‌آرایی، گزارشگری، مدیر مسئولی نشریات و البته تدریس در دانشگاه‌های کشور در کنار عکاسی از دیگر فعالیت‌های او به شمار می‌آیند.

عباسی، داوری ده‌ها جشنواره و مسابقه‌های داخلی عکس را نیز بر عهده داشته و بنیانگذار و دبیر جشنواره عکس کودک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بوده است.

برخی کتاب‌هایی که توسط وی نیز تالیف شده‌اند عبارتند از: “آبی که می‌نوشیم”، “بیست سال تئاتر کودک”، “فرهنگ عکاسی”و گنجینه موزه عکسخانه شهر.

او نویسنده و محقق برنامه‌های تلویزیونی مانند سریال‌های سرخپوستان امریکا (۱۳۵۸)، سیاهپوستان امریکا (۱۳۵۹)، کارگران شوره‌زار (۱۳۵۹)، جمعه خونین (۱۳۵۹)، جنگ آینه، تبعیض نژادی و… بوده است.

علاوه بر این،عکاسی فیلم‌های عروسکی انیمیشن، ساخته عبدالله علیمراد، فیلم عروسکی انیمیشن، ساخته فرخنده ترابی و عکاسی نمایش‌های کودکان را به عهده داشته است.

این هنرمند عکاس، جوایز متعددی را کسب کرده و در طول سال های فعالیتش نمایشگاه‌های بسیاری از عکس‌هایش را برپا کرده است.

فتوژورنالیسم از جمله آثار برجسته ای است که توسط وی ترجمه شده است.

 

 

دیدگاه