ترامپ: اوباما پشت حملات علیه من است

  • 11 اسفند 1395 - 0:28
ترامپ: اوباما پشت حملات علیه من است

دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا در گفت و گو با فاکس نیوز اظهار داشت که معتقد است باراک اوباما، رئیس جمهوری پیشین ایالت متحده پشت موج حملات و اعتراض های اخیر علیه او و جمهوریخواهان است.

به گزارش یورو نیوز، رئیس جمهوری آمریکا همچنین افزود: «افشاگری های اخیر و درز اطلاعات داخلی دولت در رسانه ها توسط افراد نزدیک به باراک اوباما صورت گرفته است.»

او همزمان تاکید کرد که “البته می دانم که سیاست همین است.”

دونالد ترامپ گفت: «شما هیچ وقت نمی دانید در پشت پرده چه می گذرد. شاید حق با شما باشد اما هرگز نمی دانید. قطعا افرادی از حامیان پرزیدنت اوباما عامل درز اطلاعات بوده اند که البته در برخی موارد اطلاعات جدی و از منظر امنیت ملی بسیار مهم بوده اند. البته این را هم درک می کنم که سیاست همین است و به همین دلیل است که احتمالا این روند ادامه خواهد یافت.»

آقای ترامپ در این گفت و گو هیچ مدارکی و شواهدی برای اثبات این ادعای خود ارایه نداد.

آقای ترامپ همچنین درباره تصمیم به عدم حضور در مراسم سالانه کاخ سفید برای خبرنگاران گفت که در صورتی که در این مراسم شام حاضر شوم یک “منافق” محسوب می شوم.

وی پیش تر ضمن انتقاد از عملکرد تعدادی از رسانه های آمریکا برخی از آنها را به انتشار “اخبار جعلی” متهم کرده بود. وی همچنین از این رسانه ها به عنوان “دشمنان مردم آمریکا” نام برده است.

دیدگاه