تداوم موج همدردی با فرزندان زوجی که در فاصله یک هفته بر اثر سرطان جان باختند

  • 25 اسفند 1395 - 21:11
تداوم موج همدردی با فرزندان زوجی که در فاصله یک هفته بر اثر سرطان جان باختند

فرزندان خانواده بنت، پدر و مادر خود را تقریبا همزمان از دست دادند. در آن زمان، تنها چیزی که بعد از مرگ دردناک والدین، فکرشان را مشغول کرد، این بود که بتوانند در کنار هم بمانند.

به گزارش بی‌بی‌سی، اندکی بعد، لوک ۲۱ ساله، هانا ۱۸ ساله و اولیور ۱۳ ساله برای ادای احترام، آخرین عکسی را که از والدین خود داشتند، منتشر کردند. در این عکس که در آخرین روزهای زندگی مایک و جولی ثبت شده است، آنها روی تخت بیمارستان، در حالی که دست در دست هم دارند، دیده می‌شوند.

با انتشار این عکس و هم‌رسان شدن آن، کارزاری آنلاین به راه افتاد تا سه عضو جوان خانواده بتوانند در کنار یکدیگر بمانند.

در آن زمان، لوک، برادر بزرگ خانواده، نگران این بود که اولیور، برادر کوچکش، ممکن است تحت سرپرستی فرد دیگری قرار داده شود.

اما روز دوشنبه، ۱۴ مارس، لوک در یک برنامه تلویزیونی که در بریتانیا پخش می‌شود، گفت که به همراه یکی از دوستان خانوادگی، به طور مشترک سرپرست برادر کوچکتر خود شده است.

مرگ غم‌انگیز مایک و جولی، موجی از همدردی را برای سه فرزند آنها در پی داشت و افرادی از سراسر دنیا با مشارکت در کارزار آنلاینی که برای کمک به آنها به راه افتاد، بیش از ۳۰۰ هزار دلار برای حمایت مالی از آنها کمک کردند.

یک ماه بعد، لوک درباره تاثیر مرگ والدینش بر زندگی خود و خواهر و برادرش صحبت کرد.

او که دانشجو است، توضیح داد که به همراه خواهرش ابتدا به فکر مشکلات مالی نبودند و تنها به این فکر می‌کردند که چطور می‌توانند به عنوان یک خانواده در کنار هم بمانند.

لوک الان به همراه یکی از دوستان خانوادگی به نام سوزی، به طور مشترک سرپرستی برادرش را به عهده خواهد داشت. او گفته است که با کمک‌هایی که به آنها شده است و همراهی دوستان و اعضای خانواده، آنها از نظر اقتصادی تامین هستند و به امنیت رسیده‌اند.

خانواده بنت که در شهری کوچک در شمال‌غرب بریتانیا زندگی می‌کنند، تصمیم گرفته‌اند بخشی از پولی را که دریافت کرده‌اند، به یک خیریه کمک کنند.

اواخر ماه ژانویه گذشته، مایک و جولی بنت در پی شدت گرفتن بیماری، در بیمارستان بستری شدند.

مایک از سال ۲۰۱۳ میلادی با تومور مغزی دست و پنجه نرم می‌کرد و جولی که در خانه با کمک فرزندانش از همسرش نگهداری می‌کرد، در ماه مه سال میلادی گذشته به سرطان کبد و کلیه مبتلا شده بود. سرطان بعدا به دیگر بخش‌های بدن او سرایت کرد.

مایک روز ۶ فوریه جان خود را از دست داد و جولی شش روز بعد در بیمارستان درگذشت.

دیدگاه