۲۲ مجموعه ورزشی خیرساز در شیراز احداث می‌شود

  • 01 بهمن 1400 - 11:44
۲۲ مجموعه ورزشی خیرساز در شیراز احداث می‌شود

استاندار فارس با بیان اینکه ۲۲ مجموعه ورزشی خیرساز در مناطق ۱۱ گانه شیراز احداث می شود، گفت: همه سازمان‌ها و دستگاه های دولتی باید در اجرای این پروژه ها که نیمی از آن مربوط به بانوان است، همکاری کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمد هادی ایمانیه پنجشنبه در حاشیه بازدید از مجتمع خیرساز فرهنگی و ورزشی ماهان در منطقه مهدی آباد شیراز افزود: شبکه جامع خیرین با هدف جلوگیری از هر گونه مانع تراشی در این مسیر ایجاد شده و هیچکس حق ندارد سر راه انجام‌ فعالیت خیرین سنگ اندازی کند.

وی تاکید کرد: خیرین هم باید به این نکته توجه داشته باشند که اگر قرار است کار خیری انجام دهند حتما با سازمانهای مربوطه هماهنگی لازم را انجام دهند تا مانعی بر سر راه اجرای پروژه های خیر ساز به وجود نیاید.

ایمانیه ادامه داد:  اجرای اینگونه پروژه‌های ورزشی اقدامی پسندیده است که در یکی از نیازمندترین مناطق شیراز برای ارائه خدمات به مردم انجام شده و نشان دهنده سلیقه خوب و تصمیم‌ درست بانیان این امر خیر است.

استاندار فارس با اشاره به اینکه تامین زمین برای ساخت پروژه های ورزشی خیرساز بر عهده شهرداری است، گفت: همچنین نظارت و هماهنگی هم بر عهده اداره کل ورزش وجوانان است  و ساخت هم که خیرین بر عهده دارند.

ایمانیه با بیان اینکه از دیگر  اقدامات مناسب این مجتمع ها، انجام‌ برخی فعالیت در حوزه مبارزه با اعتیاد و درمان معتادان است، افزود: انجام‌ چنین حرکتهایی با همکاری سازمانهای مردم نهاد و پویش نه به اعتیاد یکی از اقدامات ضروری فرهنگی و اجتماعی است که قرار است در کنار هر کدام از مجتمع‌های فرهنگی ورزشی که بحث شد یکی از این مراکز ایجاد شود.

استاندار فارس با تاکید بر اهمیت اطلاع رسانی فعالیت های خیرین ، عنوان کرد:رسانه ها در این زمینه تاکنون همکاری خوبی در توسعه فرهنگ انجام کارهای خیر داشتند که میتواند با قدرت بیشتری ادامه یابد زیرا کار خیر باعث تشویق و ایجاد انگیزه برای تمام کسانی میشود که قصد دارند در این حوزه فعالیت داشته باشند.

مجتمع ورزشی خیر ساز ماهان شیراز به مساحت هشت هزار و ۵۰۰ متر مربع در سال ۹۸  با هزینه ۲۰ میلیارد تومان شامل سالن چند منظوره و زمین فوتبال بزرگ با چمن مصنوعی توسط حسین جوکار از خیرین ورزشی ساز  در منطقه مهدی آباد شیراز (کتس بس) افتتاح شد.

دیدگاه