سرمربی سپاهان اصفهان:زمین ورزشگاه حافظیه شیراز به درد فوتبال نمی‌خورد

  • 04 آذر 1400 - 10:37
سرمربی سپاهان اصفهان:زمین ورزشگاه حافظیه شیراز به درد فوتبال نمی‌خورد

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان که تیمش با فجر سپاسی شیراز در ورزشگاه حافظیه این شهر مسابقه داد، گفت: زمین این ورزشگاه به درد فوتبال نمی‌خورد، به نظرم هرکس این زمین را برای بازی تایید کرده باید مدارکش را دور بریزد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محرم نویدکیا عصر چهارشنبه پس از بازی تیمش با تیم فجر در گفت و گو  با خبرنگاران، افزود: تعجب می کنم شیراز با این همه امکانات خوبی که دارد، زمین بازی آن نامناسب و افتضاح است.

وی ادامه داد: شاید زمین بازی حافظیه به ما ارتباط نداشته باشد اما بازی های تیم فجر در خارج از خانه که آنالیز کردیم فوق العاده بازی می کردند و  اگر قرار باشد تمام بازیهای خانگی را در این زمین بازی کنند شاید پنج بازی را هم نتوانند ببرند، زیرا این تیم بسیار تاکتیکی است و روی زمین خیلی خوب بازی می کند.  

سرمربی تیم سپاهان در مورد بازی گفت: نیمه اول فوق العاده معمولی بود و بازیکنان ما طی ۲۰ دقیقه اول بازی محو زمین بدحافظیه شده بودند و نمی شد کارخاصی انجام داد هر چند در این نیمه بر روی ضربه ایستگاهی به گل رسیدیم.

نوید کیا ادامه داد: در نیمه دوم، بازی خوبی انجام دادیم و سعی کردیم از بازی احساسی فجری ها استفاده کنیم و از روزنه هایی که در قلب دفاع آنها به وجود می آمد فرصت های خوبی ایجاد کردیم و می توانستیم نتیجه بهتری بگیرم.

وی گفت: بهترین مهاجمان ایران را داریم که خیلی موقعیت ایجاد می کنند اما برای من مهم نیست آنها گل بزنند اما برای خودشان مهم است که گلزنی کنند و فشار را از روی دوش خود بردارند.

حضور هواداران برخی تیم‌ها در ورزشگاه‌ها پرسش برانگیز است؛ سازمان لیگ جواب ما را نمی‌دهد

نوید کیا در مورد حضور هواداران تیمش در ورزشگاه گفت: در این باره برای سازمان لیگ نامه نوشتیم که اصفهان امکانات بسیار خوبی برای حضورهواداران دارد و جای تاسف دارد که جواب نامه را نمی دهند؛عدالت باید برای همه تیم ها به ویژه  شهرستانی ها یکسان باشد تا هواداران آنها هم به ورزشگاه بیایند.

وی ادامه داد: اگر قراربود که بازی استقلال با حضور هواداران آزمایشی باشد که این امر خوب نبود و پروتکل ها رعایت نشد و تعجب دارد که بازهم به هواداران تیم پرسپولیس اجازه دادند وارد ورزشگاه شوند، نمی شود که برای تیم های تهرانی آزمایشی باشد، باید این فرصت را هم به تیم های شهرستانی بدهند.

تیم فجر سپاسی در هفته ششم مسابقات فوتبال برتر باشگاه های ایران عصر چهارشنبه در ورزشگاه حافظیه شیراز با نتیجه ۲ بر صفر مغلوب تیم سپاهان اصفهان شد.

در رقابت های فوتبال دوره ۲۱ لیگ برتر جام خلیج فارس ۱۶ تیم شرکت دارند و پس از انجام ۳۰ بازی تیم قهرمان این دوره مشخص  خواهد شد و ۲ تیم انتهای جدول هم راهی دسته یک می شوند.

دیدگاه