بازی استقلال و فجر بدون تماشاگر برگزار می‌شود

  • 11 آبان 1400 - 9:00
بازی استقلال و فجر بدون تماشاگر برگزار می‌شود

رئیس هیئت فوتبال استان فارس اعلام کرد که بازی تیم‌های استقلال تهران و فجر شهید سپاسی شیراز، بدون حضور تماشاگر در ورزشگاه حافظیه شیراز برگزار می‌شود.

غلامعلی هنرپیشه دوشنبه دهم آبان با بیان اینکه برای برگزاری هر چه بهتر دیدارهای لیگ برتر درشیراز، تمهیدات ویژه ای اندیشیده شده است و امیدواریم همه در این امر به ما کمک کنند، به خبرنگاران گفت: بازی حساس فجر شهید سپاسی شیراز و استقلال تهران، مانند دیگر بازی‌های لیگ برتر، بدون حضور تماشاگر و افراد غیرمسئول برگزار می‌شود.

هنرپیشه با اشاره به اینکه به دلیل وضعیت شیوع کرونا، برای بازی‌های لیگ برتر سخت گیری‌های زیادی نسبت به ورود افراد به ورزشگاه، از سوی ستاد کرونا انجام شده است، گفت: حضور افراد غیراز اعضای تیم‌ها، مسئولان برگزاری مسابقه، عکاسان و خبرنگاران دارای مجوز، در ورزشگاه ممنوع است.

رئیس هیئت فوتبال استان فارس تاکید کرد که خبرنگاران و عکاسان خیری برای حضور در این رویداد ورزشی، باید دارای کارت خبرنگاری مورد تایید و صادر شده از سوی هیئت فوتبال استان باشند، در غیر این‌صورت از ورود این افراد هم به ورزشگاه ممانعت خواهد شد.

هنرپیشه ابراز امیدواری کرد که میزبانی دیدار تیم های فجرسپاسی و استقلال با بهترین کیفیت انجام شود.

به گزارش ایسنا، دیدار تیم‌های فجرشهید سپاسی شیراز و استقلال تهران، از سری رقابت‌های هفته چهارم لیگ برتر، ساعت ۱۶ روز جمعه ۱۴ آبان ماه در ورزشگاه حافظیه شیراز برگزار خواهد شد.

دیدگاه