مصدوم حادثه آتش‌سوزی هایقر فیروزآباد جان باخت

  • 03 شهریور 1400 - 16:00
مصدوم حادثه آتش‌سوزی هایقر فیروزآباد جان باخت

حادثه آتش سوزی مردادماه منابع طبیعی هایقر فیروزآباد سه کشته داشت و یک مصدوم با ۶۴ درصد سوختگی که سه شنبه در بیمارستان امیرالمومنین (ع) صدرای شیراز جان باخت.

سجاد فرزند جهانبخش بهزادی سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا خبر فوت پدرش را تایید کرد.

وی گفت: حوالی سحرگاه سه شنبه دوم شهریورماه ۱۴۰۰ پدرم بعد از تحمل حدود ۲۰ روز بستری در بیمارستان امیرالمومنین شهر جدید صدرا براثر شدت سوختگی در حادثه آتش سوزی تنگه هایقر فیروزآباد درگذشت.

وی ادامه داد: پدرم در این حادثه دچار ۶۴ درصد سوختگی شد و از روز اول پزشکان اعلام کرده بودند که امید چندانی به مداوای او نیست و به دلیل مقاومت بدنی بالا حدود ۲۰ روز در بیمارستان دوام آورد اما متاسفانه امروز جان باخت.

بهزادی اظهار داشت: پدرم ۶۶ سال سن داشت و پیکر وی هم اکنون در بیمارستان سوانح سوختگی در شهر جدید صدرا است و فردا چهارشنبه به فیروزآباد منتقل می شود.

وی ادامه داد: مراسم تشییع و تدفین پدرم چهارشنبه سوم شهریور راس ساعت ۱۸ در قطعه شهداء بهشت زهرا شهر فیروزآباد برگزار می شود.

آتش ۱۱ مردادماه ۱۴۰۰ به جان طبیعت زیبای تنگه هایقر فیروزآباد افتاد و بعد از تلاش حدود ۴۸ ساعته ۱۳ مردادماه مهار شد اما در این حادثه سه نفر از مدافعان طبیعت از طایفه بهزادی به شهادت رسیدند.

در این حادثه تلخ حامد، ناصر و رضا بهزادی برای دفاع از محیط زیست منطقه آسمانی شدند و چهارشنبه دوم شهریور ۱۴۰۰، مصدوم این رخداد جهانبخش بهزادی نیز بعد از تحمل ۲۰ روز مصدومیت و سوختگی به این مدافعان طبیعت پیوست.

مدیرکل منابع طبیعی وآبخیزداری فارس در پیامی به ای مناسبت نوشت: خبر شهادت چهارمین مدافع طبیعت، شهید جهانبخش بهزادی، در اثر شدت جراحات آتش‌سوزی کوههای هایقر شهرستان فیروزآباد، موجبات تألم و تاثر اینجانب و همکاران شد.

عبدالحسن صمدنژاد در این پیام افزوده است: ضمن تسلیت به خانواده های داغدار بهزادی و فامیلهای وابسته و آرزوی صبر و آرامش برای آنها، این وداع آزادمرد عرصه های طبیعی را به دوستداران و مدافعان منابع طبیعی و محیط زیست استان تسلیت و تعزیت عرض می نمایم. انشااله که روح پر فتوح این چهار شهید و شهدای دیگر طبیعت استان، در محضر آقا امام زمان(عج) و شهدای کربلا محشور شوند.

دیدگاه