جان‌باختگان آتش سوزی هایقر فیروزآباد تشییع شدند

  • 15 مرداد 1400 - 15:02
جان‌باختگان آتش سوزی هایقر فیروزآباد تشییع شدند

پیکر سه تن از شهدای فداکار آتش سوزی اراضی جنگلی منطقه هایقر فیروز آباد با حضور نماینده مردم شهرستانهای فیروزآباد و معاون عمرانی استاندار، فارس تشییع و خاکسپاری شد.

در این مراسم با نواختن مارش و ادای احترام نظامی این سه شهید مدافع طبیعت با حضور مردم همیشه در صحنه به زادگاه خود بدرقه شدند.

عبدالحسن صمدنژاد، مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری فارس در این مراسم با ابراز تاسف و تسلیت از وقوع این حادثه گفت: طبیعت از مظاهر خلقت و متعلق به همه ارکان جامعه و مهمتر از همه نسل آینده است و این عرصه ها بزرگترین نعمتی است که خداوند در اختیار انسانها قرار داده است. 

او با بیان اینکه مدافعان، عاشقان و محافظان طبیعت با همه سختی‌ها و کمبودها همواره در خط مقدم با شجاعت تمام تا پای جان خود در برابر حفاظت از این عرصه‌ها ایستادگی می‌کنند، اظهار کرد: شهدای مظلوم و فداکار این حادثه دردناک نیز با ایستادگی خود نشان دادند همه باید در کنار یکدیگر در حفاظت از عرصه‌های ارزشمند و نایاب منابع طبیعی تلاش کنیم و ما نیز به عنوان ادامه دهنده راه آنان هرگز اجازه نخواهیم داد خون این شهیدان پایمال شود.

به گزارش ایسنا، در جریان آتش سوزی ارتفاعات هایقر شهرستان فیروزآباد سه نفر از امدادگران طبیعت دوست به نامهای «ناصر ،حامد و رضا بهزادی که هرسه از دلیرمردان عشایر و بومیان محلی منطقه هایقر روستای چهار قاش از توابع مرکزی شهرستان فیروزآباد سه روز پیش حین انجام عملیات اطفای حریق در محاصره آتش قرار گرفته و شهاتگونه جان خود را از دست دادند.

دیدگاه