«مافیایی که نمی‌خواهند دفترچه درمان حذف شود زیر بار نسخه الکترونیک نمی‌روند»

  • 24 تیر 1400 - 14:40
«مافیایی که نمی‌خواهند دفترچه درمان حذف شود زیر بار نسخه الکترونیک نمی‌روند»

مدیرکل تامین اجتماعی استان فارس گفت: با الکترونیکی شدن نسخه‌ها ۴ هزار میلیارد تومان در منابع تامین اجتماعی صرفه‌جویی می‌شود اما برخی دکترها و داروخانه‌ها همکاری نمی‌کنند اینها همان مافیایی هستند که نمی‌خواهند دفترچه درمان حذف شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  شیراز ، ابراهیم کشاورز در نشست مشترک با نمایندگان تشکلات کارگری و کارفرمایی با بیان اینکه قانون سازمان تامین اجتماعی یک قانون قدیمی است و می‌طلبد که بازنگری شود، اظهار داشت: حرکت‌های رو به جلویی در مجلس شورای اسلامی انجام شده و بعد از سه دهه یک بودجه کلان ۸۹ هزار میلیارد تومانی برای این سازمان در نظر گرفته شده است. 

وی با اشاره به جمعیت ۴۵ میلیون نفری سازمان تامین اجتماعی در کشور، گفت: در استان فارس ماهانه ۸۰ میلیارد تومان به ۲۰ هزار نفر بابت ایام کرونا بیمه بیکاری پرداخت می‌شود و ماهی ۸۰۰ میلیارد تومان مستمری پرداخت می‌کنیم. 

مدیرکل تامین اجتماعی استان فارس با بیان اینکه در حوزه درمان در ایام کرونا کمترین میزان تلفات کرونا مربوط به بیمارستان شیراز بوده است، افزود: با الکترونیکی شدن نسخه‌ها و حذف دفترچه‌ها ۴ هزار میلیارد تومان در منابع تامین اجتماعی صرفه‌جویی می‌شود اما برخی دکترها و داروخانه‌ها همکاری نمی‌کنند که مردم این موارد را به تلفن رایگان ۱۴۲۰ اطلاع دهند زیرا اینها همان مافیایی هستند که نمی‌خواهند دفترچه درمان حذف شود.

وی با بیان اینکه در بحث همسان‌سازی حقوق بازنشستگان بیش‌ترین نارضایتی در مورد حداقل حقوق‌بگیران است که امیدواریم با حمایت نمایندگان مجلس این موضوع نیز حل شود، افزود: در بحث بیمه تکمیلی آتی‌سازان حافظ نارضایتی‌های زیادی به ما گزارش شده است که باید از طریق کانون بازنشستگان فارس پیگیری شود. 

دیدگاه