تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024

ورزشگاه پارس شیراز برای حصارکشی بسته شد

  • 17 خرداد 1400 - 11:25
ورزشگاه پارس شیراز برای حصارکشی بسته شد

ورزشگاه پارس شیراز برای حصارکشی ضلع جنوبی آن و جلوگیری از ورود تماشاگران بسته شد؛ ورود تماشاگران هنگام بازی‌ها به دلیل مقررات بهداشتی مرتبط با کرونا ممنوع است.

مدیرکل ورزش و جوانان فا رس یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، اعلام کرد: با توجه به اینکه ضلع جنوبی ورزشگاه یکی از راه هایی بود که معمولا تماشاگران وارد می شدند مجبور شدیم آن را ببندیم اما کماکان بازی تیم های شیرازی در لیگ در این ورزشگاه انجام می شود.

عباس حاجی زاده اضافه کرد: تکمیل ورزشگاه پارس برعهده شرکت تجیهز و توسعه وزارت ورزش است و  مجری این طرح هم این شرکت بوده که به  دلیل کمبود اعتبار متوقف مانده است.

وی گفت: با استفاده از ظرفیت پیمانکاران فارس و با اعتبارات استانی حصارکشی ضلعی که هواداران وارد ورزشگاه می شدند در حال انجام است و این امیدواری وجود دارد  تا یکی دو هفته آینده این بخش از ورزشگاه که بسیار مهم است تمام شود.

مدیرکل ورزش و جوانان فارس افزود : با تکمیل این بخش می توانیم از ورود تماشاگران جلوگیری کنیم که تبعاتی هم برای تیم های فجر شهید سپاسی و شهدای قشقایی نداشته باشد.

رییس سازمان لیگ فدراسیون فوتبال اعلام کرد: با استناد به گزارش‌های دریافتی از میزبانی باشگاه فجر سپاسی و قشقایی،متاسفانه شرایط عدم حضور تماشاگران در ورزشگاه پارس شیراز به کلی رعایت نشده است.

 دراین نامه که یکشنبه شانزدهم خرداد ماه تصویری از آن دراختیار ایرنا قرار گرفت، خطاب به هیات فوتبال فارس آمده است: بر اساس تصاویر و فیلم های دریافتی از روز مسابقه،  اقدامات هنگام رقابت ها مصداق عدم اجرای ابلاغیه ستاد ملی کرونا و پروتکل های بهداشتی صادره از سوی سازمان لیگ است.

این نامه افزوده است: از آنجا که این امر با وجود تذکرات مسئولین برگزاری مسابقات تاکنون محقق نشده از این رو  مستندات و شواهد مربوطه جهت بررسی و تصمیم گیری تقدیم کارگروه ویژه مسابقات مستقر در فدراسیون فوتبال می شود.

دیدگاه