درخشش دختران ایرانی در رقابت‌های تنیس جهانی شیراز

  • 31 اردیبهشت 1400 - 11:13
درخشش دختران ایرانی در رقابت‌های تنیس جهانی شیراز

در پنجمین روز از رقابت های تنیس جهانی زیر۱۸ سال که در شیراز در حال بر گزاری است با درخشش دختران ایرانی همراه بود.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، در بخش دختران که پنجشنبه در باشگاه فیوچرز شیراز برگزار شد، مشکات الزهرا صفی با نتیجه ۶ بر ۲ و ۶ بر چهار از سد نازلی ساکا از ترکیه گذشت و به مرحله بعد راه یافت.

همچنین ادا نومانوقلو تنیس باز اهل ترکیه با نتیجه ۲ بر یک ، نیلی عطفی از ایران را مغلوب کرد، ماندگار فرزامی از ایران در یک بازی سنگین و فشرده با نتیجه ۶ بر چهار و هفت بر پنج مقابل ملیسا اوگور از ترکیه به برتری دست یافت.

در دیگر بازی های برگزار شده، پرنیا رکن آبادی از ایران  با نتیجه ۶ بر ۲ و ۶ بر ۲ از سد هموطنش نسترن چوبینه گذشت ، سوده اینجه ترکیه ای با نتیجه ۶ بر ۲ و ۶ بر سه ، کمند افشارزاده از ایران را شکست داد.

همچنین آنتیا مهره کش از ایران با نتیجه ۶ بر چهار و ۶ بر یک مقابل پولات، تنیس باز ترکیه مغلوب شد و مهرانه ظهوریان از ایران با نتیجه ۶ بر ۲ و ۷ بر پنج لولا دکو تنیسور بلژیکی  را از دور مسابقات حذف کرد.

در جدول اصلی بازی ها و در بخش پسران‌، ۳۲ تنیسور از کشورهای ایران، ترکیه، آلمان ، روسیه ، دانمارک و رومانی و در بخش دختران تنیسورهایی از کشورهای ایران، ترکیه و بلژیک‌ حضور دارند.

کشورهای ایران ، ترکیه ،آلمان ،روسیه ،دانمارک ، رومانی و بلژیک در این مسابقات شرکت دارندو در ۲ بخش انفرادی و ۲ نفره با هم پیکار می کنند.

این مسابقات از ۲۵ اردیبهشت ماه به میزبانی مجموعه ورزشی فیوچرز شیراز و با حمایت شرکت تیپاکس آغاز شد و تا یکم خرداد ماه ادامه دارد.

دیدگاه