سه مرکز جدید واکسیناسیون کرونا در شیراز راه‌اندازی شد

  • 31 فروردین 1400 - 10:30
سه مرکز جدید واکسیناسیون کرونا در شیراز راه‌اندازی شد

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز گفت:سه مرکز جدید واکسیناسیون کرونا در شهر شیراز راه اندازی شد که به این ترتیب، ظرفیت واکسیناسیون پنج تا هفت هزار نفری در مرکز استان فارس فراهم شده است.

 عبدالرسول همتی دوشنبه در بازدید از  پایگاه واکسیناسیون کووید۱۹ مستقر در سالن ورزشی برج پژوهشی دانشگاه گفت: استان فارس از ابتدای امسال با واکسینه کردن گروه ‌های هدف از پیش تعیین شده، به عنوان استانی پیشرو در این زمینه مطرح شد و نشان داد که فارس نه تنها در امر درمان پیشرو است، بلکه توانسته در شرایط بحرانی علیه بیماری کووید۱۹، اقدامات خوبی انجام دهد.

وی با تاکید بر لزوم  سرعت بخشیدن به فرایند واکسیناسیون کووید۱۹، اضافه  کرد: واکسیناسیون باید با سرعت بالا، دقت زیاد و در نهایت تکریم و احترام برای گروه های هدف شامل کارکنان مراکز بهداشتی درمانی، کارکنان و کادر درمان بیمارستان ها، جانبازان، سالمندان و بیماران خاص انجام شود.

یک هزار و ۵۰۰ نفر در شیراز  روزانه واکسن کرونا دریافت می‌کنند

رییس مرکز بهداشت شهدای انقلاب شیراز نیز گفت: روزانه بیش از یک هزار و ۵۰۰ نفر در مراکز جامع واکسیناسیون کووید۱۹ در این مجموعه از خدمات واکسیناسیون بهره مند می شوند.

حمیدرضا قاسم پور بیان کرد: با هدف سرعت دهی به روند واکسیناسیون کووید۱۹، از سوی مرکز بهداشت دو مرکز جامع واکسیناسیون در سالن های ورزشی هلال احمر و دانشکده توانبخشی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، راه اندازی است.

او افزود: در حال حاضر واکسیناسیون کارکنان بهداشت و درمان و گروه های هدف خاص در حال انجام است.

رییس مرکز بهداشت شهدای انقلاب، با اعلام اینکه واکسیناسیون در دو نوبت صبح و عصر انجام می شود، اظهار امیدواری کرد در آینده نزدیک واکسیناسیون گروه های هدف به طور کامل انجام شود.

دیدگاه