سرمربی هندبال بانوان فیروزآباد: جوان‌ترین تیم لیگ برتر بانوان هستیم

  • 21 بهمن 1399 - 10:04
سرمربی هندبال بانوان فیروزآباد: جوان‌ترین تیم لیگ برتر بانوان هستیم

سرمربی تیم هندبال کربنات سدیم فیروز آباد فارس گفت: جوان‌ترین تیم شرکت کننده در رقابت‌های هندبال برتر بانوان کشور هستیم و روند تیم ما روز به روز بهتر خواهد شد.

به گزارش ایرنا، سارا مرادی دوشنبه ۲۰ بهمن پس از پایان بازی تیمش مقابل سنگ آهن بافق یزد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: آینده هندبال کشور متعلق به همین جوانان است که باید از آنها حمایت شود.

وی اضافه کرد: امیدواریم فدراسیون هندبال با برنامه و اهدافی که در نظر دارد موجب دلگرم شدن دختران جوان هندبالیست شود.

سرمربی تیم هندبال کربنات سدیم فیروزآباد همچنین اظهار امیدواری کرد، تیمش در مرحله حذفی بتواند نتایج خوبی کسب و سهمیه فارس را در لیگ برتر بانوان کشور حفظ کند.

سرمربی تیم سنگ آهن بافق یزد: از بازیکنانم راضی هستم

همچنین سرمربی شیرازی تیم سنگ آهن بافق یزد نیز با بیان اینکه می توانستیم تیم فیروزآباد را شکست دهیم، گفت: هر ۲ تیم بازی خوبی به نمایش گذاشتند اما برخی مسائل حاشیه‌ای باعث شد تا بُرد را با مساوی عوض کنیم.

ناهید غارسی ادامه داد: مسائلی وجود دارد که باید به آنها رسیدگی شود تا این اشکال‌ها از بین برود اما با این وجود از عملکرد بازیکنانم رضایت دارم.

دیدار تیم‌های سنگ آهن بافق یزد و کربنات سدیم فیروزآباد فارس، عصر دوشنبه در دور برگشت لیگ برتر هندبال بانوان کشور که در سالن شهید ابوالفتحی شیراز در حال برگزاری است با نتیجه تساوی ۲۳ بر ۲۳ پایان یافت.

در مرحله حذفی این رقابت‌ها تیم‌های کربنات سدیم فیروزآباد، ذوب آهن اصفهان، سنگ آهن بافق یزد و پرسپولیس بهبهان با هم دیدار خواهند کرد و در پایان نیز تیم‌های اول و دوم نیز بقای خود را در لیگ برتر حفظ خواهند کرد و تیم های سوم و چهارم هم راهی رقابت‌های هندبال دسته یک بانوان کشور خواهند شد.

بدین ترتیب تیم‌های شهید شاملی کازرون، فولاد مبارکه سپاهان اصفهان، تاسیسات دریایی تهران و اشتات سازه مشهد هم به مرحله نیمه نهایی برای تعیین تیم قهرمان راه یافتند.

همچنین در ادامه این رقابت‌ها، تیم شهید شاملی کازرون، سه شنبه (بیست و یکم بهمن ماه ۹۹) در سالن ابوالفتحی شیراز در دیداری حساس برای کسب صدرنشینی به مصاف اشتات سازه مشهد خواهد رفت، هر چند صعود هر ۲ تیم به مرحله نیمه نهایی قطعی شده است.

در پایان دور رفت در گروه یک، تیم اشتات سازه مشهد صدرنشین شد، تیم شهید شاملی کازرون بر سکوی دوم ایستاد، ذوب آهن اصفهان و پرسپولیس بهبهان هم به ترتیب سوم و چهارم شدند.

همچنین در گروه دوم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان در صدر ایستاد، تیم‌های تاسیسات دریایی تهران، سنگ آهن بافق یزد و کربنات سدیم فیروزآباد به ترتیب در جای اول و دوم قرار گرفتند.

دور برگشت مرحله دوم این رقابت‌ها تا جمعه (بیست و چهارم بهمن ماه ۹۹) ادامه دارد و تیم‌های اول و دوم هر گروه به مرحله نیمه نهایی که مشخص شد صعود خواهند کرد و تیم‌های سوم و چهارم هر گروه هم که مشخص شدند  برای تعیین ۲ تیم سقوط کننده به دسته یک، با هم دیدار خواهند کرد.

دیدگاه