مدیر عامل باشگاه فجر: ناگزیریم با ۱۸بازیکن کرونایی به مصاف نود ارومیه برویم

  • 04 مرداد 1399 - 17:41
مدیر عامل باشگاه فجر: ناگزیریم با ۱۸بازیکن کرونایی به مصاف نود ارومیه برویم

مدیرعامل باشگاه فجر شهید سپاسی شیراز گفت: از آنجا که نتیجه آزمایش کرونا ۱۸ بازیکن و کادرفنی باشگاه مثبت شده است به دلیل کمبود بازیکن ناگزیریم با بازیکنان کرونایی به مصاف تیم فوتبال نود ارومیه برویم.

عبدالرسول فلاح، شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: شامگاه جمعه(سوم امرداد ماه ۹۹) به سازمان لیگ اعلام کردیم ۱۴ نفر از تیم ما کرونا دارند و آنها زیر بار سلامتی بازیکنان نمی‌روند و گفتند باید بازی کنید و هم اینک نتیجه آزمایش کرونا چهار بازیکن دیگر ما مثبت شده است تا جمع تیم ما به ۱۸ بازیکن کرونایی افزایش یابد.

وی اضافه کرد: نمی‌دانم چرا آنها که در فدراسیون فوتبال هستند برای تیم‌های شهرستانی اینگونه تصمیم می‌گیرند و هیچ گونه نظارتی هم بر روی کار آنان صورت نمی‌گیرد.

مدیرعامل باشگاه فجر شهید سپاسی شیراز با بیان اینکه قانون ۲۵ درصد کی و چگونه باید اجرا شود، اظهار داشت: زمانی که ۱۸ نفر از اعضای یک تیم کرونا دارند پس چه زمانی سقف ۲۵ درصد پُر می شود تا ما هم بدانیم ، چرا در مورد اجرای پروتکل نظر باشگاه‌ها را نخواستند؟.

فلاح ادامه داد : مگر این رقابت‌ها چقدر ارزش دارد که با جان بازیکنان بازی می‌کنند و این پرسش مطرح می‌شود که اگر فرزندان خودشان هم کرونا داشتند باز هم تصمیم به برگزاری مسابقه‌ها می گرفتند؟، از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی می‌خواهیم به این موضوع ورود پیدا کنند.

تیم‌های صنعتی را قهرمان کنید، زور ما به آنها نمی‌رسد

مدیر عامل باشگاه فجر شهید سپاسی شیراز با اشاره به اینکه می‌خواهند هر طور شده تیم‌های صنعتی را قهرمان لیگ کنند، بیان داشت: زور ما به آنها نمی‌رسد زیرا فجر تیم مردمی است و به جز مردم هم پشتوانه دیگری نداریم که بخواهند از ما دفاع کنند.

وی افزود: از قوه قضاییه نیز انتظار داریم به موضوع فساد در فوتبال ورود پیدا کند تا حق تیم‌های مظلوم خورده نشود زیرا در لیگ هزاران میلیارد تومان خرج می‌شود اما بدون هیچگونه اعمال نظارتی.

شامگاه سوم امردادماه ۹۹ باشگاه فجر شهید سپاسی شیراز اعلام کرد که نتیجه آزمایش کرونا ۱۴ نفر از اعضای این تیم مثبت شده و این موضوع را به سازمان لیگ و کمیته پزشکی فدراسیون اعلام کرده اند.
سازمان لیگ امروز (شنبه) به باشگاه فجر اعلام کرده است که بر اساس پروتکل موجود، سقف ۲۵ درصد پُر نشده است از این رو این تیم باید برابر تیم نود ارومیه بازی کند.
دیدار تیم‌های فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز و نود ارومیه از هفته سی و یکم رقابت‌های فوتبال لیگ دسته یک جام آزادگان طبق برنامه ساعت ۱۹:۱۵ شنبه (چهارم امردادماه ۹۹) در ورزشگاه پارس شیراز برگزار می‌شود.
هم اینک تیم فجر شهید سپاسی شیراز با انجام ۳۰ بازی و کسب ۳۹ امتیاز در رده دهم جدول است و دیگر شانسی برای صعود ندارد.

در رقابت‌های فوتبال دسته یک باشگاه‌های کشور ۱۸ تیم شرکت دارند و پس از انجام ۳۴ بازی، تیم‌های اول و دوم جدول جواز صعود به لیگ برتر را دریافت خواهند کرد و ۲ تیم انتهای جدول هم راهی دسته دوم می‌شوند.

دیدگاه