سرمربی فجرسپاسی: برخی سنگ‌اندازی می‌کنند

  • 14 آذر 1400 - 11:31
سرمربی فجرسپاسی: برخی سنگ‌اندازی می‌کنند

سرمربی تیم فجر شهید سپاسی شیراز گفت: تا آخر فصل چالش های زیادی داریم زیرا برخی دارند سنگ اندازی می کنند و باید خصومت شخصی را کنار بگذارند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، علی اصغر کلانتری شامگاه شنبه در نشست خبری پیش از بازی با تیم فولاد اظهار داشت: پس از چندین سال به لیگ برتر آمده ایم و  همه آنهایی که دلسوز فوتبال فارس هستند باید حمایت کنند ضمن اینکه نباید سطح توقع را از تیم بالا ببریم.

وی اضافه کرد: هنوز هم روی حرفم هستم که گفته ام تیم فجر پدیده مسابقات خواهد شد و رفته رفته با بازگشت مصدومان شرایط تیم بهتر می شود  ضمن اینکه به غیر از تیم فجر و هوادار که تازه به لیگ برتر آمده اند بقیه تیم ها ۸۰ در صد ترکیب فصل گذشته خود را حفظ کرده اند.

تمام بازی ها سخت است 

کلانتر ی تاکید کرد: تمام بازی ها سخت است و نمی شود گفت بازی آسانی در پیش داریم زیرا بسیاری از تیم ها برای کسب سهمیه آسیا بازی می کنند برای همین کار سخت است و تیم فولاد هم ترکیب فصل گذشته اش را حفظ کرده است سعی می کنیم این تیم را شکست دهیم.   

این پیشکسوت فوتبال فارس در مورد کنفرانس خبری مربیان هم گفت: باید به احترام خبرنگاران  تمام مربیان در کنفرانس خبری حضور یابند و  کاری ندارم به اینکه چه کسانی به کنفرانس خبری نمی آیند.

دیدار تیم های فجر شهید سپاسی شیراز و فولاد خوزستان از هفته هشتم فوتبال لیگ برتر جام خلیج فارس یکشنبه ۱۴ آذر در ساعت ۱۵ در ورزشگاه حافظیه شیراز برگزار می شود.هم اینک در جدول رده بندی تیم فولاد با ۱۱ امتیاز در رده هشتم  جدول است  و تیم فجر هم با هشت امتیاز یازدهم است.

در رقابت های فوتبال برتر دوره بیست و یکم ۱۶ تیم حضور دارند و پس از انجام ۳۰ بازی تیم قهرمان مشخص خواهد شد و ۲ تیم انتهای جدول راهی دسته یک می شوند.

دیدگاه