سرمربی تیم فجر سپاسی: حدود ۸۰ درصد بازیکنان مورد نیاز جذب شدند

  • 06 مهر 1400 - 10:30
سرمربی تیم فجر سپاسی: حدود ۸۰ درصد بازیکنان مورد نیاز جذب شدند

سرمربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز اعلام کرد: برای حضور در لیگ برتر حدود ۸۰ درصد بازیکنان مورد نیاز جذب شده اند و سه یا چهار بازیکن دیگر هم پس از انجام بازیهای تدارکاتی به تیم اضافه می شوند.

علی اصغر کلانتری روز دوشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا ادامه داد: در دیدارهای تدارکاتی پیش رو  مشخص می شود که درکدام پست نیاز به تقویت بازیکن داریم.

وی اضافه کرد: ما می توانیم  ۱۰ بازیکن سهمیه لیگ برتری بگیریم در حالی که تاکنون نیز چهار بازیکن از لیگ برتر گرفته ایم و این فرصت را داریم که حتی درنیم فصل و یا نقل و انتقال زمستانی از بقیه سهمیه لیگ برتری خودمان استقاده کنیم.

کلانتری همچنین به بازیکنان سربازی که به جمع تیم اضافه شدند اشاره کرد و افزود:  منصوری و معصومی از تیم لیگ برتری پدیده مشهد ، خسروی از بادران تهران و زینالی هم از ۹۰ ارومیه چهار بازیکن سربازی هستند که به خدمت گرفته ایم.

سرمربی تیم فجر ادامه داد:همچنین، شیروان قربانی ازنفت مسجد سلیمان، سجاد عبدویی از استقلال ملا ثلانی خوزستان ، شهرام گودرزی از پدیده مشهد و ایمان صادقی از شاهین بوشهر که دروازه بان است، بازیکنان آزادی هستند که به تیم اضافه شدند.

۷۰ در صد ترکیب فصل گذشته حفظ شد

این پیشکسوت فوتبال فارس با اشاره به اینکه از ترکیب فصل گذشه تیم ۷۰ در صد از بازیکنان حفظ شدند ، اظهار داشت : امیرحسین صدقی، دانیال کردستانی، امیر شبانی، پوریا پورعلی و هادی حبیب نژاد خودشان از تیم جدا شدند و چند بازیکن دیگر هم خودمان عذرآنها را خواستیم.

اردوی ۱۰ روزه در تهران، بازی با استقلال

کلانتری گفت : هم اینک برای گذراندن یک اردوی ۱۰ روزه در تهران به سر می بریم و طی این مدت قرار است با تیم های استقلال و هوادار تهران،خیبر خرم اباد، آلومینیم اراک ، مس رفسنجان و ذوب آهن اصفهان بازی تدارکاتی انجام دهیم.

وی بیان داشت: ۳۰ درصد از قرارداد فصل گذشته بازیکنان که باقی مانده بود به اضافه پاداش آنها نیز پرداخت شد و قراراست پیش از شروع لیگ برتر نیزدرصد پرداختی اولیه قرارداد جدید بازیکنان هم به حساب آنها واریز شود.   

پاداش ۳۰ میلیارد ریالی شورای پنجم شیراز ، شاید وقتی دیگر 

سرمربی تیم فجر شهید سپاسی به مصوبه ۳۰ میلیارد ریالی شورای پنجم شیراز اشاره کرد و گفت : این پاداش که به پاس صعود به لیگ برتر به تصویب رسید تاکنون دریافت نشده است و نمی دانم سندپرداخت آن در کجا  گیر کرده است ؟ و از شورای ششم شیراز می خواهیم این موصوبه را پیگیری کنند.  

۶ ماه پیش در مورد ورزشگاه پارس تذکر دادیم

همچنین کلانتری درادامه حرف هایش به آماده نبودن ورزشگاه پارس وحافظیه شیراز برای میزبانی لیگ برتر اشاره کرد وافزود: از ۶ ماه پیش تذکردادیم اما اتفاقی نیفتاد، ورزشگاه پارس قراراست آذرماه آماده شود و بعید می دانم چمن ورزشگاه حافظیه مورد تایید سازمان لیگ قرار گیرد.

وی تاکید کرد: آماده نبودن این ۲ ورزشگاه در شیراز ناگزیر هستیم که چند بازی ابتدایی لیگ برتر را  در خارج از استان برگزارکنیم و به نظرم در سیرجان باید به مصاف حریفان برویم.    صعود پس از ۸ سال 

۲۸ تیر ماه ۱۴۰۰ بود که تیم فجر شهید سپاسی شیراز با غلبه بر گل ریحان البرز قهرمان مسابقات فوتبال دسته اول کشور شد و پس از هشت سال جواز حضور در لیگ برتر را

بدست آورد. تیم بادران تهران هم دوم شد تا این تیم لیگ برتری شود.

بیست و یکمین دوره لیگ برتر فوتبال کشورجام خلیج فارس پس ازچندین بارتغییر در شروع، قرار است از ۲۷ مهر ماه آغاز شود.

درلیگ برتر فوتبال کشور ۱۶ تیم حضور دارند و پس از انجام ۳۰ بازی تیم های اول و دوم جواز مستقیم به لیگ قهرمان آسیا دریافت خواهند کرد و ۲ تیم انتهای جدول هم به دسته یک فوتبال کشور سقوط خواهند کرد.    

دیدگاه