چرخ لیگ برتر فوتبال فارس به حرکت در آمد

  • 03 مرداد 1400 - 14:35
چرخ لیگ برتر فوتبال فارس به حرکت در آمد

سرانجام چرخ  لیگ برتر فوتبال  فارس پس از  یک  وقفه حدود ۱۸ ماهه به دلیل شیوع کرونا به حرکت در آمد.

رییس هیات فوتبال فارس روز شنبه در این باره به خبرنگار ایرنا، گفت: از زمانی که کرونا شروع شد بر اساس اعلام ستاد مبارزه با کرونا رقابت های فوتبال لیگ برتر در فارس نیز تعطیل شد.

غلامعلی هنرپیشه ادامه داد: پس از بررسی های لازم و اعلام آمادگی باشگاه های استان فارس شرایط برای برگزاری این رقابت ها با رعایت پروتکل های بهداشتی نیز مهیا شده است.

وی اضافه کرد: برای اینکه تعداد بازی ها و زمان آن کمتر شود تصمیم گرفتیم مسابقات را در ۲ گروه هفت تیمی بر گزار کنیم و هفته نخست آن بدون هیچ مشکلی و رعایت پروتکل های بهداشتی به خوبی برگزار شد.

رییس هیات فوتبال فارس تاکید کرد: مسابقات در هر گروه به صورت رفت و برگشت برگزار می شود و در پایان مرحله گروهی از  هر گروه ۲ تیم به مرحله بعد صعود خواهند کرد.

هنرپیشه ادامه داد: در هفته نخست تیم پدیده ستارگان آباده با نتیجه چهار بر ۲ از سد تیم هلال احمر گراش گذشت، میلانو میمند و لیدوما نورآباد به تساوی بدون گل دست یافتند و تیم انبوه سازان آفتاب شیراز هم با یک گل شاهین پارسه کازرون را از پیش رو برداشت.

همچنین تیم نامدار شیراز ۲ بر صفر مقابل تیم بنتو حسام گله دار به برتری دست یافت، کیان پارس مرودشت با نتیجه ۲ بر صفر ایلدرم فراشبند را شکست داد و آبی پوشان شیراز هم ۲ بر صفر مغلوب تیم استقلال لطیفی لارستان شد.

در پایان هفته نخست در گروه یک تیم کیان پارس مرودشت در صدر جدول ایستاد و در گروه دوم هم تیم پدیده ستارگان آباده صدرنشین شد.

در رقابت های فوتبال لیگ برتر استان فارس ۱۴ تیم شرگت دارند و در ۲ گروه با هم به رقابت می پردازند.

دیدگاه