اماکن ورزشی مناطق قرمز فارس تعطیل است

  • 17 تیر 1400 - 11:31
اماکن ورزشی مناطق قرمز فارس تعطیل است

معاون توسعه امور ورزش فارس اعلام کرد که با شیوع موج پنجم کرونا و قرمز شدن وضعیت شهر شیراز و برخی شهرستان‌های استان، فعالیت تمام اماکن ورزشی تا اطلاع بعدی تعطیل است.

محسن سالاری با یادآوری اینکه تنها اماکن و رقابت‌های ورزشی جز در گروه یک، در سراسر فارس تعطیل است، خاطرنشان کرد: این تعطیلی تا پایان وضعیت قرمز در کلان شهر شیراز و دیگر شهرستان‌ها ادامه دارد و فعالیت اماکن ورزشی خصوصی و دولتی ممنوع است و فعالیت دیگر شهرستان‌ها با توجه به وضعیت زرد و نارنجی بر اساس دستور العمل‌های ستاد پیشگیری و مبارزه با کرونا انجام می‌شود.

به گزارش ایسنا به نقل از ورزش و جوانان فارس، سالاری اضافه کرد: رشته‌های گروه یک که فعالیت آنها حتی در وضعیت قرمز هم مجاز تلقی شده، شامل رشته‌های تنیس، تیراندازی اهداف پروازی فضای باز، تیروکمان، چوگان، دو و میدانی، سوارکاری، قایقرانی، گلف، کوهنوردی، دوچرخه سواری و استخر روباز است.

معاون توسعه امور ورزش فارس ادامه داد: جامعه ورزش از زمان آغاز شیوع کرونا همکاری لازم را داشته‌ و با وجود ضرر و زیان باشگاه‌های خصوصی، اما در رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی پیشگام بوده‌اند و حتی برخی باشگاه‌ها پیش از اعلام رسمی تعطیلی به صورت خودجوش باشگاه‌های خود را تعطیل کردند.

سالاری خاطرنشان کرد: مسئولیت نظارت کامل بر حسن اجرای مصوبه ستاد کرونا با توجه به رنگ بندی اعلام شده در تمام شهرستان‌های استان فارس به عهده اداره ورزش و جوانان شهرستان است و این تصمیم با توجه به موج پنجم کرونا و قرمز شدن وضعیت شیراز برای حفاظت از سلامتی و جان همدیگر و رعایت دستورات ستاد ملی کرونا گرفته شده است.

دیدگاه