تیم هندبال ساحلی بانوان زرقان در مسابقات کشوری شرکت می‌کند

  • 02 تیر 1400 - 10:48
تیم هندبال ساحلی بانوان زرقان در مسابقات کشوری شرکت می‌کند

تیم هندبال ساحلی بانوان پرسل زرقان به عنوان نماینده فارس برای نخستین بار در مسابقات کشوری شرکت می‌کند.

رییس هیات هندبال فارس سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، اعلام کرد: برای تشکیل تیم هندبال ساحلی بانوان بزرگترین استعدادیابی پایه در سطح کشور با حضور ۲۴۰ بازیکن از سراسر استان فارس در شیراز برگزار کردیم و در نهایت ۱۱ بازیکن انتخاب شدند.

رضا غلامشاهی ادامه داد: می کوشیم تا هندبال ساحلی استان فارس هم در رده بانوان و هم آقایان را به یکی از قطب های کشور تبدیل کنیم و در این زمینه نیز کارهای زیربنایی انجام شده است.

 وی بیان داشت: رقابت های لیگ ساحلی بانوان در ۲ گروه شمال و جنوب برگزار می شود و تیم پرسل رزقان هم در منطقه جنوب با تیم های اصفهان، کرمان، بندرعباس و بوشهر متشکل از ۱۰ تیم هم گروه است.

او گفت: رقابت های منطقه جنوب به میزبانی کرمان از سوم تیرماه آغاز می شود و سه روز ادامه دارد.

رییس هیات هندبال فارس افزود: پس از انجام بازی های منطقه ای سه تیم از هر گروه به مرحله بعد صعود می کنند و در این مرحله ۶ تیم راه یافته به صورت دوره ای با هم بازی خواهند کرد تا تکلیف تیم های اول تا سوم مشخص شود.

غلامشاهی اظهار داشت : در صورتی که  تیم پرسل زرقان از گروه خود صعود کند به دنبال گرفتن میزبانی مرحله نهایی هستیم.

فرزانه علیدادی، مژده ساطوری، هانیه شیخی، توران سلمان پور، زهرا شعوری، زهرا داداللهی، فاطمه محبان، عسل دوری ، غزل دوری ، سپیده عظیمی و مریم زارعی بازیکنان  تیم پرسل زرقان هستند، همچنین خدیجه لار دشتی به عنوان سرمربی و مرضیه پودنکی به عنوان سر پرست نماینده فارس را در این مسابقات همراهی خواهند کرد.

دیدگاه