تیم فوتبال فجرسپاسی شیراز، چوکا تالش را شکست داد

  • 12 خرداد 1400 - 7:11
تیم فوتبال فجرسپاسی شیراز، چوکا تالش را شکست داد

تیم فجر شهید سپاسی شیراز در هفته بیست و هفتم مسابقات فوتبال دسته یک تیم چوکا تالش را شکست داد و خود را به صدر جدول نزدیک کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا این بازی که شامگاه سه شنبه در ورزشگاه پارس شیراز برگزار شد تیم میزبان با ۲ گل از سد چوکا گذشت تا همچنان به عنوان مدعی باقی بماند.

دیدارتیم های فجرسپاسی و چوکا تالش در حالی برگزار شد که هر ۲تیم نیاز به سه امتیاز داشتند .

فجریها برای رسیدن به صدر جدول و تیم چوکار هم برای فرار از منطقه سقوط در نیمه نخست به  میدان آمدند .

تا دقیقه بیستم بازی برخلاف تیم میزبان این تیم میهمان بود که بازی را در دست گرفت و سعی داشت از سمت چپ به دروازه تیم فجر حمله کند که چند فرصت هم ایجاد کردند که به جایی نرسید .

پس از اینکه حملات تیم چوکا فرو کش کرد، شاگردان علی اصغر کلانتری تو پ و میدان را در اختیار گرفتند و مهاجمان این تیم ۲ فرصت تک به تک را به دلیل تعلل از دست داند.

دقیقه ۳۵ ابتدا میلاد احمدی هافبک گلزن تیم فجر یک فرصت تک به تک را از دست داد و دقیقه ۴۲ هم نوبت به دیگر بازیکن تیم فجر رسید تا فرصت طلایی را  با تعلل از دست بدهد و تیم میزبان را از رسیدن محروم کند.

سرانجام نیمه نخست  بدون گل پایان یافت  و این همان چیزی بود که شاگردان مهدی پاشا زاده سر مربی تیم چوکا و کاپیتان سابق تیم استقلال تهران به دنبال آن بودند تا با امتیاز نیمه نخست به رختکن بروند .

گلزنی فجریها در نیمه دوم 

با شروع نیمه دوم نیز میزبان که نمی  خواست این بازی خانگی را از دست بدهد حملاتی را روی دروازه چوکا تدارک دید و در دقیقه ۵۵ هم به گل رسیدند. 

در این لحظه سعید زارع پاس خوبی را برای محمد کاظمی مهاجم تیم فجر ساخته و  پرداخته کرد و این بازیکن با یک ضربه بغل پای محکم تور دروازه تیم چوکا را به لرزه در آورد تا خیال میزبان راحت شود.  

تیم چوکا پس از دریافت گل برای جبران آن روی دروازه تیم فجر فشار آورد اما بازیکنان این تیم بازی را کنترل کردند و اجازه ندادند به دروازه تیمشان نزدیک شوند.

گل دوم فجر و لرزیدن تیر دروازه 

در حالی که ۲ دقیقه از وقت تلف شده نیمه دوم گذشته بود رضا آقا بابایی بر روی ضد حمله که در دستور کار فجریها قرار داشت، تیر دروازه تیم چوکا را به لرزه در آورد.

اما در واپیسن  لحظات وقت تلف شده بازی دانیال کردستانی از دفع ناقص دروازه بان چوکا نهایت بهره را برد و گل دوم تیمش و تیر خلاص را شلیک کرد و برای شادی گل هم پیراهن خود را در آورد که با کارت زرد داور مواجه شد.

سرانجام این بازی با نتیجه ۲ بر صفر به سود فجر پایان یافت.

در رقابت های فوتبال دسته یک کشور ۱۸ تیم شرکت دارند و پس از انجام ۳۴ بازی تیم های اول و دوم جدول جواز صعود به لیگ برتر دوره بیست یکم کسب خواهند کرد و سه تیم انتهای جدول هم راهی دسته دوم می شوند.

تیم های چوکا تالش، نود ارومیه و گل ریحان البرز در خطر سقوط قرار دارند.

دیدگاه