سرمربی قشقایی شیراز: شرایط قشقایی ایده آل است

  • 12 خرداد 1400 - 9:36
سرمربی قشقایی شیراز: شرایط قشقایی ایده آل است

سرمربی خوزستانی قشقایی با بیان اینکه تاکنون به وعده های خود عمل کرده است، از شرایط آرمانی تیمش در آستانه مصاف حساس در ارومیه خبر داد.

تیم های فوتبال نود ارومیه و قشقایی شیراز در هفته بیست و هفتم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور، قرار است که عصر چهارشنبه ۱۲ خردادماه در ورزشگاه شهید باکری ارومیه به مصاف هم بروند. این مسابقه، نبردی بین تیم های قعر نشین است که برای بقا تلاش می کنند.

تیم قشقایی در دو هفته گذشته با پیروزی های درخشانی که مقابل دو تیم مدعی صعود به دست آورد، توانست حاشیه امنیت خوبی برای خود ایجاد کند و با اعتماد بنفس بیشتری به کار ادامه می دهد. اعتماد بنفسی که در صحبت های سرمربی این تیم نیز هویداست.

داریوش هرمزی در این باره به ایسنا گفت: مثل چند هفته گذشته، تیم ما در شرایطی ایده آل قرار دارد. ما خیلی خوب تمرین کرده ایم، خیلی خوب تدارک دیده ایم و برای کسب سه امتیاز در یک بازی تماشایی، آماده ایم.

هرمزی افزود: می دانیم هوادارنمان بی صبرانه منتظر آغاز این مسابقه هستند. من آنها را درک می کنم اما آنچه مهم است و دوستداران قشقایی باید بدانند، این است که ما با قلبمان بازی می کنیم و تمام تلاشمان را برای قشقایی، فوتبال شیراز و استان فارس به کار می گیریم.

وی ادامه داد: باید در یک فضای آرام کارمان را شروع کنیم و به شکل قدرتمندانه ای در برابر تیم خوب نود ظاهر شویم. ما در بازی رفت مقابل این تیم مغلوب شده ایم و می دانیم در ارومیه هم کار راحتی نداریم، اما فقط به قصد کسب سه امتیاز بازی می کنیم. سربازان قشقایی در دو هفته اخیر عملکرد بسیار خوبی داشته اند و می خواهند به این روند ادامه دهند.

هرمزی برای تیم داوری این مسابقه آرزوی موفقیت کرد و گفت: من ایمان دارم که داوران بسیار خوبی داریم و امیدوارم در این مسابقه هم قضاوت مطلوبی از آنها شاهد باشیم.

سرمربی قشقایی گفت: ما داریم به وعده هایمان عمل می کنیم و در زمین نتایج مطلوبی کسب می کنیم، اما عده ای هم بودند که وعده دادند و عمل نکردند. ما فقط می توانیم کار خودمان را انجام دهیم ولی توقع داریم خارج از زمین، از سوی مسئولان حمایت شویم. اما فارغ از این مسائل، ما به ارومیه آمده ایم تا به امید خدا نتیجه خوبی را برای هواداران فوتبال شیراز رقم بزنیم.

به گزارش ایسنا، تیم قشقایی پیش از انجام مسابقه بیست و هفتم خود در ارومیه با ۳۰ امتیاز در رتبه پانزدهم قرار دارد و نود ارومیه با ۲۳ امتیاز، هفدهم است.

دیدگاه