مجوز بازی سه بازیکن فجرسپاسی به خاطر سربازی صادر نشد

  • 07 خرداد 1400 - 12:39
مجوز بازی سه بازیکن فجرسپاسی به خاطر سربازی صادر نشد

سرمربی تیم فجر گفت: مجوز بازی سه بازیکن اصلی ما مقابل ملوان انزلی به دلیل مشکل سربازی صادرنشد و این امر در حالی صورت گرفت که چند بازیکن مصدوم داریم.

علی اصغرکلانتری پنجشنبه پس از شکست برابر ملوان انزلی در مصاحبه با خبرنگار ایرنا، افزود: مجوز بازی این سه بازیکن سوم خردادماه پایان یافت در حالی که از آنها در بازیهای گذشته استفاده کرده بودیم و برای بازی مقابل ملوان هم در فهرست بازیکنان قرارداشتند و در آخرین لحظه مجبور شدیم آنها را خط بزنیم.

وی اضافه کرد: با اینکه می دانستیم تیم حریف در ضد حمله خوب کار می کند و روی این امر هم کار کرده بودیم اما باز هم بر روی همین تاکتیک گل خوردیم .

کلانتری ادامه داد: نیمه نخست آنها را کنترل کردیم اما در نیمه دوم با این اینکه خوب بازی کردیم و فرصت هایی هم برای گلزنی داشتیم اما از دست رفت؛ ضمن اینکه  برای ما مساوی هم برابر تیم حریف در خانه اش خوب بود که این امر محقق نشد.

سرمربی تیم فجر با بیان اینکه با وجود چندین بازیکن مصدوم مقابل تیم استقلال ملاثانی اهواز در هفته گذشته و ۱۰ نفره شدن بودن بازیکنان ما تحلیل رفت، بیان داشت: امیدوارم برابر تیم چوکا تالش که قرار است سه شنبه یازدهم خردادماه در شیراز  برگزار شود، بازیکنان مصدوم و سه بازیکن سرباز به این دیدار سخت برسند، زیرا تیم چوکا هم در خطر سقوط قرار دارد. 

هنوز شانس صعود داریم 

وی گفت: برای تیم ما هنوز هم هیچ چیز تمام نشده است زیرا با صدر تنها جدول چهار امتیاز اختلاف داریم و با وجود هشت بازی دیگر می کوشیم همچنان به عنوان مدعی باقی بمانیم ضمن اینکه تیم های زیادی شانس صعود به لیگ برتر را دارند و رقابت در بالای جدول فشرده شده است .

 دیدار تیم های ملوان انزلی و فجر شیراز در هفته بیست و ششم رقابت های لیگ دسته یک جام آزادگان  شامگاه چهارشنبه با نتیجه یک بر صفر به سود ملوان پایان یافت .

 هم اینک در جدول رده بندی تیم بادران تهران پس از انجام ۲۶ بازی  با ۴۴ امتیاز در صدر جدول جای دارد، مس کرمان با یک بازی کمتر با ۴۳ امتیاز دوم است و تیم هوادار تهران هم با همین تعداد امتیاز در مکان سوم ایستاده است ، تیم های خیبر خرم آباد، استقلال خوزستان،  فجرسپاسی و خوشه طلایی ساوه هم با ۴۰ امتیاز به تربیت چهارم  تا هفتم هستند .

همچنین تیم های پارس جم جنوبی، شاهین شهرداری بوشهر و ملوان انزلی هم ۳۶ امتیازی هستند و هنوز شانس صعود دارند.

تیم قشقایی شیراز هم در هفته بیست و ششم جمعه هفتم خرداد ماه در ورزشگاه پارس شیراز از ساعت ۲۰ / ۱۹ به مصاف تیم مدعی استقلال خوزستان می رود.

در رقابت های فوتبال دسته یک کشور ۱۸ تیم شرکت دارند و پس از انجام ۳۴ بازی تیم های اول و دوم جدول جواز صعود به لیگ برتر دوره بیست یکم کسب خواهند کرد و ۲ تیم انتهای جدول هم راهی دسته دوم می شوند.

تیم نود ارومیه با ۲۳ امتیاز و گل ریحان البرز هم با ۱۸ امتیاز در خطر سقوط قرار دارند.

دیدگاه