هندبال فارس رتبه ۲ کشور شد

  • 24 اردیبهشت 1400 - 16:14
هندبال فارس رتبه ۲ کشور شد

موفقیت های چشمگیر تیم های هندبال استان فارس در سال ۹۹ باعث شد تا فدراسیون هندبال، رتبه دوم را برای هیئت فارس در آخرین رتبه بندی خود در نظر بگیرد.

فدراسیون هندبال مانند سنوات گذشته، پس از ارزیابی عملکرد هیئت‌های استانی نسبت به تهیه گزارش و ارائه آن به وزارت ورزش و جوانان اقدام کرد. براساس این رتبه بندی، هیئت هندبال فارس، رتبه دوم کشور را کسب کرده است.

رئیس هیئت هندبال استان فارس در این رابطه به ایسنا گفت: فارس همیشه به عنوان یکی از قطب های مهم و اصلی هندبال در کشور شناخته شده و رمز این موفقیت را همدلی و اتحاد بین جامعه بزرگ و فهیم هندبال در این استان می دانم.

غلامشاهی افزود: در سال ۹۹ با وجود شرایط وخیم کرونایی، هیئت هندبال استان فارس توانست با کمک خردجمعی و همت همه بزرگان هندبال استان، با یک برنامه ریزی جامع و مدون، روند رو به پیشرفت خود را ادامه دهد و سهم بسیار پررنگی را در موفقیت هندبال کشور ایفا کند.

وی گفت: بدون اغراق می گویم موفقیت های چند سال اخیر هیئت هندبال استان فارس، مدیون همه بزرگان علی الخصوص چشم انداز مدیریتی و برنامه های جامع آقای پاکدل در زمان تصدی ریاست هیئت هندبال استان فارس است. بنده و دیگر همکارانم با ادامه دادن راه و برنامه های ایشان، روند رو به پیشرفت این هیئت را با تمام قدرت ادامه داده ایم و قطعا سال پیشرو را با تلاش بیشتر و برنامه هایی جامع تر آغاز خواهیم کرد.

غلامشاهی، قهرمانی در لیگ برتر آقایان کشور، نایب قهرمانی در لیگ بانوان کشور، نایب قهرمانی مسابقات قهرمانی جوانان کشور، میزبانی لیگ برتر هندبال آقایان کشور، میزبانی دو دوره لیگ برتر هندبال بانوان کشور، برگزاری کلاس درجه یک مربیگری، میزبانی مسابقات لیگ دسته یک کشور و برگزاری اردوی تیم ملی جوانان در کازرون را عمده تلاش ها و موفقیت های هندبال فارس در سال گذشته بر شمرد.

رئیس هیئت هندبال فارس ضمن قدردانی از عوامل مختلفی که در موفقیت ها نقش داشته اند، گفت: از مجموعه پرتلاش اداره کل ورزش و جوانان استان فارس، کادر مجرب و شایسته هیئت هندبال استان فارس، رؤسای کاربلد و پرتلاش هیئت های شهرستان ها، نوابین روسا، مسئولان دلسوز کمیته ها، مربیان و داوران ارزشمند استان، پیشکسوتان و موسپیدان محبوب هندبال، بازیکنان غیور و غیرتمند استان که سرمایه های اصلی هندبال محسوب می شوند، قدردانی می‌کنم.

به گزارش ایسنا، طبق رتبه بندی فدراسیون هندبال جمهوری اسلامی ایران، هیئت استان فارس با فاصله اندکی نسبت به اصفهان در جایگاه دوم کشور قرار گرفت و یزد نیز سوم شد.

دیدگاه