افتتاح سالن بین‌المللی چند منظوره ورزش شهر صدرا

  • 26 اسفند 1399 - 10:16
افتتاح سالن بین‌المللی چند منظوره ورزش شهر صدرا

سالن بین‌المللی چند منظوره ورزش شهر جدید صدرا با حضور وزیر راه و شهرسازی به افتتاح رسید.

مدیرعامل شرکت عمران صدرا عصر دوشنبه ۲۵ اسفند در حاشیه افتتاح این سالن توسط وزیر و راه وشهرسازی، گفت: سالن بین المللی چند منظوره ورزش شهر صدرا یکی از پروژه‌های فاخر شرکت عمران شهرهای جدید کشور است که در بهار سال آینده با حضور تیم‌های بین‌المللی و در قالب یک تورنمنت چند جانبه به بهره‌برداری رسمی می‌رسد.

خلیل حاجی‌پور همچنین بزرگراه قره پیری را یکی از پروژه‌هایی عنوان کرد که در سفر راه و شهرسازی، عملیات اجرایی آن با اعتباری بالغ بر ٢۵٠ میلیارد تومان آغاز شد و ابراز امیدواری کرد که کمتر از دو سال این پروژه تقدیم مردم صدرا شود.

او خاطرنشان کرد: عملیات اجرایی ٢٣٩٠ واحد از پروژه مسکن اقدام ملی شهر صدرا نیز با سرمایه گذاری بالغ بر یک هزار میلیارد تومان امروز آغاز شد که ظرف دو تا سه سال آینده به متقاضیان تحویل داده خواهد شد.

مدیرعامل شرکت عمران صدرا با بیان اینکه امروز بزرگراه شهید سلیمانی به طور کامل به بهره برداری رسید و تنها بخش راست گرد آن در مرودشت به زودی بازگشایی خواهد شد، گفت: روشنایی مسیر نیز به مناقصه رفته و تا بهار سال آینده عملیات اجرایی آن انجام خواهد شد.

حاجی‌پور به سهم شرکت عمران صدرا در پروژه آزادراه شیراز-اصفهان هم اشاره و بیان کرد: تاکنون ۵۰ میلیارد تومان تزریق شده و تا پایان خرداد نیز ٣٢٠ میلیارد تومان دیگر تزریق خواهد شد که درآمد پایداری برای شهر صدرا در ٢٠ سال آینده ایجاد خواهد کرد.

او یادآور شد: امروز شاهد افتتاح ٣٠٠ میلیارد تومان پروژه عمرانی با حضور وزیر راه و شهرسازی بودیم که شاخص ترین آن بزرگراه شهید سلیمانی و تقاطع غیرهمسطح پیوند با اعتبار بالغ بر ١١٠ میلیارد تومان بود.

دیدگاه