تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024

فوتبال دسته یک؛ فجرسپاسی شیراز مقابل هوادار تهران متوقف شد

  • 02 اسفند 1399 - 20:13
فوتبال دسته یک؛ فجرسپاسی شیراز مقابل هوادار تهران متوقف شد

 فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز در رقابت‌های فوتبال دسته یک جام آزادگان، مقابل تیم هوادار تهران متوقف شد.

به گزارش ایرنا در این بازی که عصر شنبه در ورزشگاه پارس شیراز برگزار شد، هر ۲ تیم به تساوی یک بر یک دست یافتند.

دیدار این ۲ تیم که در رده سوم و چهارم جدول جای داشتند برای رسیدن به صدر جدول از حساسیت زیادی بر خوردار بود و هر ۲ برای بُرد به میدان آمدند زیرا تساوی به درد هیچ کدام نمی‌خورد.

فجر و هوادار بازی را با احتیاط آغاز کردند هر چند زمین ناهموار ورزشگاه پارس اجازه نداد هر ۲ تیم طبق برنامه‌هایی که داشتند، کار کنند و برخی مواقع از توپ‌های بلند استفاده می‌کردند.

دقیقه ۱۱ بازی، رضا آقابابایی بازیکن تیم فجر توپ خوبی را روی دروازه تیم میهمان ارسال کرد اما مسلم حق شناس دروازه‌بان تیم هوادار تهران اجازه نداد دروازه‌اش باز شود.

دقیقه ۱۵ این بار نوبت به تیم هوادار رسید تا روی دروازه تیم فجر خطرناک ظاهر شود، در این لحظه مرتضی محبوب مجاز از روی یک ضربه ایستگاهی توپ را به عمق مدافعان تیم فجر ارسال کرد و ضربه سر مهاجم تیم هوادار با جایگیری خوب حسین نائیجی سنگربان تیم فجر دفع شد.

تیردروازه تیم هوادار لرزید

در ادامه بازی و در دقیقه ۱۸ فرزان دانا مهاجم تیم فجر با شلیکی عجولانه، تیر دروازه تیم هوادار را لرزاند در صورتی که می‌توانست با دقت بیشتری دروازه تیم هوادار را باز کند که اینگونه نشد.

۲ گل به فاصله یک دقیقه

دقیقه ۳۵ بازی ضربه دانیال کردستانی هافبک تیم فجر از پشت محوطه هجده قدم، تور دروازه تیم میهمان را به لرزه درآورد اما شادی شاگردان علی اصغر کلانتری سرمربی تیم فجر دوام چندانی نداشت زیرا یک دقیقه بعد در میان غفلت مدافعان فجر توپ به سجاد دانایی رسید و این بازیکن گل مساوی تیمش را درون دروازه تیم میزبان جای داد تا این بار بازیکنان تیم میهمان خوشحالی کنند.

در ادامه نیمه نخست اتفاق خاصی رخ نداد و هر ۲ تیم با نتیجه یک بر یک و ارائه یک بازی خوب به رختکن رفتند.

در نیمه دوم نیز هر ۲ تیم بازی پایاپایی را انجام دادند و فرصت‌هایی هم برای گلزنی ایجاد کردند که ثمری در بر نداشت و تنها اتفاق این نیمه، اخراج امیر حسین صدقی بازیکن تیم فجر بود که در دقیقه ۹۰ با دریافت کارت زرد دوم از بازی اخراج شد و سرانجام این بازی با نتیجه یک بر یک مساوی تمام شد.

تیم قشقایی شیراز از سد باداران تهران گذشت

همچنین در این هفته، تیم شهدای قشقایی شیراز در تهران میهمان تیم رده دومی بادران بود که شاگردان داریوش هرمزی سرمربی تیم قشقایی دست به کار بزرگی زدند و میزبان خود را با نتیجه سه بر یک شکست دادند تا به ۲ پیروزی مشابه طی یک هفته دست یابند.

دقیقه یک بازی، ایمان اکبری بازیکن تیم بادران با گل به خودی تیم قشقایی را یک بر صفر پیش انداخت اما پویا یوسف پناهی در دقیقه ۱۸ گل مساوی را درون دروازه تیم قشقایی جای داد تا در نیمه نخست هر ۲ تیم با نتیجه مساوی یک بر یک به کار خود پایان دهند.

اما در نیمه دوم بازیکنان تیم قشقایی بازی بسیار خوبی را از خود به نمایش گذاشتند و ۲ بار دیگر دروازه تیم میزبان را بازکردند، محمد آژیر در دقیقه ۶۰ گل دوم تیم قشقایی را به ثمر رساند اما این پایان کار نبود زیرا محمد خادمی در دقیقه ۶۷ دروازه تیم بادران را برای بار سوم باز کرد تا شیرازی‌ها به یک بَُرد ارزشمند مقابل تیم متمول تهرانی دست یابند و به رده سیزدهم جدول صعود کنند.

هم اینک در جدول رده بندی پس از انجام ۱۵ بازی، تیم مس کرمان با ۲۸ امتیاز در صدر جدول قرار دارد، شهرداری آستارا با ۲۷ امتیاز دوم است و تیم‌های فجر شهید سپاسی شیراز، هوادار و بادران تهران هم با ۲۵ امتیاز به ترتیب در مکان سوم تا پنجم جدول ایستاده‌اند

همچنین تیم شهدای قشقایی شیراز با ۱۷ امتیاز به رده سیزدهم جدول صعود کرد.

در رقابت‌های فوتبال دسته یک باشگاه‌های ایران جام آزادگان ۱۸ تیم شرکت دارند و پس از انجام ۳۴ بازی، تیم‌های اول و دوم جدول راهی لیگ برتر دوره بیست و یکم خواهند شد و ۲ تیم انتهای جدول به دسته دوم سقوط می‌کنند.

نود ارومیه و گل ریحان البرز هم با ۱۲ امتیاز در خطر سقوط هستند.

دیدگاه