سرمربی قشقایی شیراز: کاسه صبرهواداران لبریز شده است

  • 25 بهمن 1399 - 14:02
سرمربی قشقایی شیراز: کاسه صبرهواداران لبریز شده است

تیم فوتبال قشقایی شیراز وضعیت جالبی در جدول رده بندی لیگ دسته اول فوتبال ایران ندارد. این تیم امسال با مربی خوزستانی اش تنها دو پیروزی در ۱۳ مسابقه به دست آورده و در رتبه هفدهم جدول ۱۸ تیمی رقابت ها قرار دارد.

تیم فوتبال قشقایی شیراز عصر یکشنبه ۲۶ بهمن در ورزشگاه پارس شیراز میزبان استقلال ملاثانی خواهد بود. همان تیمی که چندماه پیش با هدایت همین مربی فعلی قشقایی، برای اولین بار به لیگ یک راه یافت.

داریوش هرمزی درباره رویارویی با تیم سابق خود گفت: من سال گذشته سرمربی استقلال ملاثانی بودم و موفق شدیم با این تیم به لیگ یک صعود کنیم. این تیم نسبت به سال گذشته تغییرات حداقلی داشته و از این نظر شناخت خوبی از آنها دارم، اما همین تغییرات کم، یک نقطه قوت برای حریف این هفته ما محسوب می شود.

وی افزود: تغییرات کم در یک تیم، معمولا باعث پویایی و رفع نقاط ضعف آن می شود. اما برعکس آنها، تیم ما تغییرات خیلی زیادی نسبت به سال گذشته داشته و همین باعث می شود برای رسیدن به هماهنگی، زمان بیشتری بخواهیم. تا همین جا هم بازی های بدی انجام نداده ایم و هواداران ما از تلویزیون شاهد بوده اند که فرصت های زیادی را در هر بازی از دست می دهیم و در سوی مقابل، روی تک حمله های حریف دروازه مان باز می شود. این اتفاقات، هم به کم تجربگی بچه های ما برمی گردد و هم به هماهنگ نبودنشان.

سرمربی قشقایی ادامه داد : می دانم صبر هواداران ما لبریز شده. آنها توقع نتایج بهتری دارند و حق هم دارند. اما این نوید را به هواداران خونگرم قشقایی می دهم که تیمشان به جایگاه اصلی خود دست پیدا خواهد کرد.

هرمزی ضمن اشاره به اینکه صابر محمدی به دلیل مصدومیت تنها غایب این تیم در بازی روز یکشنبه است، در پایان گفت : ما از حریف شناخت خوبی داریم اما مهمتر از شناخت داشتن از حریف، خودشناسی است. ابتدا باید نقاط ضعف و قوت خودمان را بشناسیم و روی این موضوع هم خیلی کار کرده ایم. سعی ما بر این بوده که نقاط مثبت مان را ارتقا دهیم و نقاط منفی را برطرف کنیم.

دیدگاه