تیم بانوان فارس بدون بُرد و گل زده با لیگ برتر خداحافظی کرد

  • 18 بهمن 1399 - 9:32
تیم بانوان فارس بدون بُرد و گل زده با لیگ برتر خداحافظی کرد

تیم هیات فارس در رقابت‌های فوتبال بانوان بدون بُرد و گل زده پس از شکست عصر جمعه هفدهم بهمن ۹۹ با لیگ برتر خداحافظی کرد.

به گزارش ایرنا تیم فارس در هفته دهم و پایانی گروه دوم این بازی ها عصر جمعه در ورزشگاه حافظیه شیراز به مصاف تیم پالایش گاز ایلام رفت و با نتیجه چهار بر صفر شکست خورد تا پرونده این تیم با یک کارنامه بسیار بد بسته شود که حتی توان زدن یک گل هم نداشته باشد.

تیم فوتبال بانوان فارس سالهاست با مشکلات زیادی که مهترین آن  مالی است دست و پنجه نرم می کند و تاکنون هم با نام های مختلفی حضور یافته که دردی را دوا نکرده است برای همین هم بازیکنان زیادی از فارس به تیم های مختلف لیگ برتر کوچ کرده اند.

این تیم در این فصل هم از همان ابتدا با مشکل مواجه بود و تا آخرین لحظه قرار نبود در مسابقات شرکت کند اما ابتدا تحت پوشش باشگاه قشقایی شیراز در آمد اما این پایان کار نبود زیرا این باشگاه هم انصراف داد تا این تیم بخت برگشته با نام هیات فوتبال به کارش ادامه دهد.

کوچ بازیکنان خوب فارس به سایر استان ها موجب شد تا این تیم با بازیکنان نوجوان و مدرسه فوتبالی در مسابقات شرکت کند که حاصل آن کارنامه بسیار ضعیف بود که در فوتبال بانوان سابقه نداشته است.

با این حال این فصل لیگ فوتبال برای شیرازی ها تمام شد تا هیات فوتبال فارس برای فصل بعد لیگ برتر فکر اساسی کند.

در پایان این مرحله از گروه دوم تیم های شهرداری سیرجان و  وچان کردستان به مرحله بعد صعود کردند.

تیم فارس هم بدون امتیاز در قعر جدول باقی ماند. 

رقابت های این فصل لیگ برتر فوتبال بانوان به دلیل شیوع کرونا در دو گروه برگزارشد که شهرداری بم، سپاهان اصفهان، هیات فوتبال البرز، ذوب آهن اصفهان، همیاری آذربایجان غربی در گروه اول شرکت داشتند.

همچنین در گروه دوم تیم های فارس، وچان کردستان، شهرداری سیرجان، ملوان بندرانزلی، پالایش گاز ایلام، سارگل  بوشهر شرکت داشتند.

دیدگاه