توقف تیم‌های شیرازی مقابل خیبرخرم آباد و گل ریحان البرز

  • 06 بهمن 1399 - 19:10
توقف تیم‌های شیرازی مقابل خیبرخرم آباد و گل ریحان البرز

تیم فجرشهید سپاسی و شهدای قشقایی شیراز در رقابت‌های فوتبال دسته یک کشور جام آزادگان به ترتیب مقابل تیم های خیبر خرم آباد و گل ریحان البرز با تساوی یک بر یک متوقف شدند.

به گزارش ایرنا تیم فجر شهید سپاسی در هفته یازدهم این رقابت‌ها، عصر دوشنبه در ورزشگاه پارس شیراز میزبان تیم خیبرخرم آباد بود که این بازی با نتیجه یک بر یک مساوی پایان یافت.

فجری‌ها در این بازی فرصت‌های زیادی را برای گلزنی روی دروازه تیم خیبر ایجاد کردند اما ضربات پایانی آنها تبدیل به گل نشد تا سرمربی تیم فجر روی این مساله مهم بیشتر کار کند زیرا در بازی‌های گذشته به ویژه برابر چوکا تالش هم این اتفاق افتاد.

بازی در نیمه نخست بیشتر دراختیار تیم میزبان بود و بازیکنان تیم میهمان هم چشم به ضد حمله از روی ارسال توپ‌های بلند به پشت دفاع تیم فجر داشتند که مدافعان میزبان به جز در صحنه گل در بقیه دیدار، کم اشتباه ظاهر شدند.

حسرت فرصت‌های از دست رفته 

دقیقه ۹ بازی مهاجم تیم فجر درون محوطه هجده قدم توسط مدافع تیم خیبر با خطا متوقف شد و فجری‌ها اعتقاد به پنالتی داشتند اما داور رای به ادامه بازی داد.

دقیقه ۱۲ ضربه سر آقا بابایی، بازیکن تیم فجر با واکنش خوب ضیایی دروازه‌بان تیم خیبرخرم آباد که روزخوبی را پشت سرگذاشت و چندین بار ناجی تیمش شد، دفع شد.

بازی همچنان با برتری تیم فجر همراه بود اما در دقیقه ۲۳ مدافع این تیم اشتباه کرد و توپ را برای مهران احمدی بازیکن تیم خیبرخرم آباد ساخته و پرداخته کرد تا این بازیکن با یک ضربه دقیق توپ تقدیمی، مدافع فجر را تبدیل به گل اول بازی کند.

یک دقیقه پس از اینکه فجری‌ها گل نخست را دریافت کردند می‌توانستند به گل مساوی دست یابند اما ضربه فرزان دانا با واکنش ضیایی دروازه‌بان تیم خیبر خرم آباد دفع شد.

دقیقه ۲۶ بازی هم که فشار فجری‌ها برای زدن گل زیادتر شده بود این بار ضربه سر مدافع تیم خیبر خرم آباد به تیر دروازه خودی برخورد کرد و توپ راهی کرنر شد تا این بار تیر دروازه مانع گل مساوی فجر شود.

دقیقه ۳۰ هم ضربه سر آقا بابایی باز هم سدی به نام دروازه‌بان تیم خیبر خرم آباد مانع گلزنی شد تا بدشانسی میزبان ادامه داشته.

فریاد دوباره پنالتی

در وقت‌های تلف شده نیمه نخست، ضربه مهاجم تیم فجر شهید سپاسی شیراز به دست مدافع تیم میهمان برخورد کرد که فجری‌ها بازهم اعتقاد به پنالتی داشتند و اعتراض آنها هم ره به جایی نبرد و نیمه نخست با برتری یک بر صفر تیم میهمان پایان یافت تا میزبان حسرت فرصت‌های از دست رفته را بخورد.

گل مساوی زود هنگام تیم فجر

تیم میزبان در نیمه دوم خیلی زود به گل تساوی دست یافت، دقیقه ۴۶ پاس در عمق رضا آقابابایی توپ به میلاد احمدی بازیکن آماده تیم فجر رسید تا این بازیکن فرصت طلب با ضربه‌ای دقیق گل مساوی تیمش را به ثمر برساند تا احمدی‌های ۲ تیم گلزنی کنند.

پس از به ثمر رسیدن گل مساوی، بازی به تعادل کشیده شد و توپ بیشتر در میانه میدان در جریان بود و هر ۲ تیم برای تغییر نتیجه، چند تعویض انجام دادند تا تیمشان را تقویت کنند.

بازهم دروازه‌بان تیم خیبرخرم آباد ناجی تیمش شد 

دقیقه ۸۷ بازهم ضیایی دروازه‌بان تیم خیبر خرم آباد ناجی تیمش شد تا ستاره این بازی باشد، ضربه کاشته دانیال کردستانی هافبک تیم فجر در آستانه ورود به دروازه با واکنش زیبای دروازه‌بان تیم خیبر از زیر طاق دروازه به بیرون فرستاد تا این بازیکن سهمی زیادی در تساوی تیمش داشته باشد.

سرانجام این بازی با نتیجه یک بر یک پایان یافت تا فجری‌ها ۲ امتیاز حساس را از دست بدهند ، امتیازهایی که شاید در پایان رقابت‌ها حسرت آنها را بخورند.

تساوی تیم شهدای قشقایی شیراز در کرج

تیم شهدای قشقایی دیگر نماینده شیراز در رقابت‌های لیگ دسته یک، میهمان تیم گل ریحان البرز بود که این بازی هم با نتیجه مساوی یک بریک پایان یافت تا شیرازی‌ها در این هفته نتایج مشابه‌ای برابر حریفان خود کسب کنند.

در جدول رده بندی پس از انجام ۱۱ بازی، تیم هوادار تهران با ۲۱ امتیاز صدرنشین است مس کرمان با همین تعداد امتیاز و تفاضل گل کمتر دوم است، استقلال خوزستان و شهرداری آستارا هم با ۱۸ بازی به ترتیب سوم و چهارم هستند.

همچنین تیم فجر شهید سپاسی شیراز با ۱۷ امتیاز ششم است و خیبرخرم آباد هم با ۱۵ امتیاز در مکان یازدهم ایستاده است و تیم شهدای قشقایی شیراز هم با هشت امتیاز همچنان در رده هفدهم باقی ماند.

در رقابت‌های فوتبال دسته یک باشگاه‌های ایران جام آزادگان ۱۸ تیم شرکت دارند و پس از انجام ۳۴ بازی، تیم‌های اول و دوم جدول راهی لیگ برتر دوره بیست و یکم خواهند شد و ۲ تیم انتهای جدول به دسته دوم سقوط می‌کنند.

تیم‌های شهدای قشقایی شیراز با هشت امتیاز و نود ارومیه هم با هفت امتیاز در قعر جدول هستند.

دیدگاه