انفجار در نزدیکی اتوبوس تیم فوتبال دورتموند آلمان

  • 23 فروردین 1396 - 7:04
انفجار در نزدیکی اتوبوس تیم فوتبال دورتموند آلمان

شامگاه سه شنبه ۱۱ آوریل/ ۲۲ فروردین دقایقی قبل از مسابقه فوتبال میان تیم بوروسیا دورتموند و تیم آ. اس. موناکو، چند انفجار در نزدیکی اتوبوس حامل تیم دورتموند روی داد و به آن آسیب رساند. مارک بارترا، بازیکن دورتموند زخمی و به بیمارستان منتقل شده است.

به گزارش دویچه وله، اندکی پس از حرکت اتوبوس حامل تیم بوروسیا دورتموند از هتلی در دورتموند به سوی استادیوم ورزشی، چند انفجار روی داد.

به گفته سخنگوی تیم بوروسیا، اتوبوس حامل ورزشکاران از دو محل آسیب دیده و شیشه‌های آن در برخی قسمت‌ها خرد شده است.

سخنگوی پلیس دورتموند گفت که روی هم سه انفجار روی داده است. پلیس پس از این انفجارها با پهپاد در جستجوی مواد منفجره‌ی احتمالی دیگر است.

بر اثر انفجارها یک نفر، مارک بارترا، مدافع اسپانیایی تیم دورتموند، از ناحیه‌ی دست زخمی و به بیمارستان منتقل شده است. سایر بازیکنان تیم بوروسیا در سلامت هستند.

یک سخنگوی پلیس گفته است که علت این انفجارها هنوز روشن نیست و نشانه‌ای وجود ندارد که تماشاگران در ورزشگاه دورتموند در خطر باشند.

مسابقه تیم دورتموند در برابر تیم موناکو قرار بود ساعت هشت و ۴۵ دقیقه بعدازظهر روز سه‌شنبه (۱۱ آوریل) انجام شود، اما با وقایع پیش آمده مسابقه به روز بعد (چهارشنبه) موکول شد.

پیشتر مسئولان ورزشگاه دورتموند از تماشاگران و طرفداران دو تیم درخواست کرده بودند که آرامش خود را حفظ کنند.

به گفته مسئولان هیچ خطری متوجه تماشاگران حاضر در استادیوم نیست.

هانس یوآخیم واتسکه، مدیر عامل باشگاه دورتموند گفت که این انفجارها بازیکنان را شوکه کرده است. او آرزو کرد که بازیکنان از نظر روحی در وضعیتی باشند که روز چهارشنبه بتوانند بازی کنند.

دیدگاه