بهره برداری از پیست اسکیت در شیراز

  • 27 تیر 1399 - 11:52
بهره برداری از پیست اسکیت در شیراز

استانداردترین پیست اسکیت جنوب کشور با زیر بنای ۴ هزار و ۵٠٠ متر مربع در پارک ۵٠ هکتاری “مادر” در شیراز به بهره برداری رسید.

رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای شهر شیراز پنجشنبه در آیین افتتاح پیست اسکیت استاندارد بوستان مادر، افتتاح این پیست را شاهد بر تجلی نگاه عدالت محور مدیریت شهری در شیراز دانست و گفت: اگر امروز پیاده راه چمران در شمالغرب شیراز وجود دارد به همان نسبت در حال احداث پیاده راه در بلوار احمدین موسی(ع) در جنوب شرقی این شهر هستیم.

نواب قائدی با بیان اینکه برخی از پروژه‌ها در سطح مناطق محروم اجرا شده که مشابه آن در مناطق شمالی شهر وجود ندارد، ابراز امیدواری کرد که پروژه‌های شهری موجب رفاه و آسایش بیشتر شهروندان شود.

رئیس کمیسیون عمران، حمل ونقل و ترافیک شورای شهر شیراز خاطرنشان کرد: این کمیسیون رضایت خود را در ارزیابی از پروژه‌های شهری اعلام کرده است.

قائدی با تاکید بر اینکه علی‌رغم حاکمیت تحرم‌های ظالمانه، اما شهرداری شیراز به خوبی در حال اجرای پروژه‌های عمرانی است، گفت: علاوه بر پروژه‌های فاخری که به بهره برداری رسیده و در دست افتتاح قرار دارد، به دنبال کلنگ زنی پروژه‌های خوب دیگر هم هستیم.

بذرافشان، شهردار منطقه ۵ شیراز نیز در این مراسم اعتبار بهره برداری از این پیست را دو میلیارد و ۶٠٠ میلیون تومان بدون در نظر گرفتن هزینه تملک اعلام کرد.

او ادامه داد: این پیست در راستای افزایش سرانه ورزشی شهروندان منطقه ۵ شیراز احداث شده است.

مجتبی زوربخش، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز نیز با بیان اینکه با افتتاح چنین پروژه‌هایی شاهد تحقق اهداف انسان محوری هستیم، افزود: این پیست یک پیست استاندارد و دارای تمام پارامترهای فنی است.

معاون شهرداری شیراز خاطرنشان کرد: عملکرد این پیست فرا منطقه‌ای است و همه شهروندان می‌توانند از امکانات این پیست و امکانات جانبی آن استفاده کنند.

دیدگاه