شکست تیم ملی فوتبال بانوان ایران مقابل میانمار

  • 14 فروردین 1396 - 17:21
شکست تیم ملی فوتبال بانوان ایران مقابل میانمار

دیدار تیم های ایران و میانمار به عنوان اولین دیدار گروه D جام ملت های آسیا از ساعت ۱۲:۳۰ روز دوشنبه ۱۴ فرردین به مصاف یکدیگر رفتند و در نهایت این میانماری ها بودند که توانستند با دو گلی که در دقایق ۴ و ۳+۴۵ به ثمر رساندند، بازی را به سود خود به پایان برسانند.

مریم آزمون، سرمربی تیم ملی بانوان فوتبال ایران در این دیدار مریم یکتایی، کوهستان خسروی، الهام عنافچه، فاطمه گرائیلی، افسانه چترنور، سمانه چهکندی(۶۶ سارا ظهرابی)، زهرا قنبری، پروین فرهادی خواه(۴۶ کوثر کمالی)، شبنم بهشت، فروغ موری(۴۱ فاطمه قاسمی) و زهرا قمی را به میدان فرستاد.

تیم ملی فوتبال بانوان ایران در این دوره از رقابت ها با تیم های میانمار، سنگاپور، سوریه و ویتنام همگروه است که برای صعود باید به عنوان تیم اول گروه شناخته شود.

دیدار امروز برابر میانمار اولین دیدار رسمی تیم ملی فوتبال بانوان ایران در دو سال اخیر بود که برگزار شد.

مریم آزمون، سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان پس از پایان بازی مقابل میانمار گفت: با دریافت گل اول در دقایق ابتدایی بازی، بازیکنان سعی کردند به موقعیت گلزنی دست پیدا کنند که متاسفانه هیچ کدام وارد دروازه میارنمار نشد. همچنین گل دوم را در وقت اضافه نیمه اول خوردیم. زمانی که فکر می کردیم داور می خواهد سوت را بزند، گل دوم را دریافت کردیم.
وی افزود: در نیمه دوم تغییرات تاکتیکی داشتیم و معتقدم نیمه دوم فرصت های گلزنی های خوبی را از دست دادیم واین حق ایران بود که در این نیمه گل بزند. اما در نهایت نتیجه بازی به سود میانمار به پایان رسید. به آنها تبریک می گویم و امیدوارم در ادامه راه بتوانیم نتایج قابل قبولی مقابل تیم های دیگر بدست بیاورم.
آزمون گفت: با شکست امروز مقابل میانمار، باید در سه بازی دیگر برنده میدان باشیم و امیدوار به اینکه میانمار بتواند ویتنام را شکست دهد.  بدون تردید جدال اصلی بین تیم های ویتنام و میانمار است.
سرمربی تیم ملی ایران در پایان خاطر نشان کرد: فقط دوماه فرصت داشتیم که بازیکنان را برای این مسابقات آماده و هماهنگ کنیم.

کادر بازیکنان تیم ملی زنان ایران از این نفرات تشکیل شده است: سمانه چهکندی، سارا قمی، مقرب زاد حسینعلی، زهرا حاتم نژاد، زمرد سلیمانی، وحیده ایثاری، مهدیه مولایی، فاطمه قاسمی، صفورا جعفری، پروین فرهادی خواه، سارا ظهرابی‌نیا، فروغ موری، الهام عنافچه، شبنم بهشت، کویستان خسروی، مریم یکتایی، زهرا قنبری، شقایق روزبهان، کوثر کمالی، فاطمه گرایلی، الهام فرهمند، فاطمه عادلی، افسانه چتر نور.

رویارویی های بعدی زنان ملی پوش ایران در برابر تیم های ملی سنگاپور (۱۶ فروردین)، ویتنام (۲۰ فروردین) و سوریه (۲۲ فروردین) برگزار می‌شود.

دیدگاه