پیروزی حساس تیم فوتبال آذرخش زاگرس شیراز

  • 27 دی 1398 - 18:45
پیروزی حساس تیم فوتبال آذرخش زاگرس شیراز

تیم آذرخش زاگرس شیراز در رقابت‌های فوتبال برتر بانوان ایران پس از مدت‌ها طعم پیروزی را چشید.

به گزارش خبرگزاری ایرنا، در این بازی که از هفته سیزدهم این مسابقه‌ها جمعه در ورزشگاه شهید دستغیب شیراز برگزار شد، تیم زاگرس با نتیجه ۲ بر یک حریف خود، تیم آویسا خوزستان را شکست داد.

دیدار این ۲ تیم که در رده دهم و یازدهم قرار دارند به ویژه برای تیم آذرخش زاگرس شیراز از اهمیت زیادی بر خوردار بود چرا که در صورت پیروزی برابر حریف خود می‌توانست فاصله خود را زیاد کند و از خطر سقوط دور بماند.

تیم آذرخش زاگرس شیراز در این دیدار خوب بازی کرد و توانست همسایه خود را در جدول مغلوب کند و سه امتیاز حساس و حیاتی را در خانه نگه دارد و به سومین بُرد خود در این فصل هم برسد.

بتول قاسمی و هانیه خداپرستی برای تیم آذرخش زاگرس شیراز گلزنی کردند و تنها گل آوسیا خوزستان را الهام انصاری به ثمر رساند.

نماینده شیراز در لیگ برتر هم اینک با ۹ امتیاز در رده دهم جدول قرار دارد و تیم آویسا خوزستان هم با چهار امتیاز یازدهم است.

تیم آذرخش زاگرس شیراز در هفته چهاردهم این رقابت‌ها، چهارم بهمن ماه ۹۸ در سیرجان به مصاف تیم شهرداری این شهر که در رده سوم جدول قرار دارد، خواهد رفت.

هم اینک در جدول رده بندی، تیم شهرداری بم با ۳۹ امتیاز در صدر جدول قرار دارد، وچان کردستان با ۳۶ امتیاز در جایگاه دوم و شهرداری سیرجان هم با ۲۹ امتیاز سوم است، تیم‌های آویسا خوزستان و سینا بوشهر هم به ترتیب با چهار و سه امتیاز در انتهای جدول قرار دارند و خطر سقوط آنها را تهدید می‌کند.

در رقابت‌های فوتبال برتر بانوان کشور ۱۲ تیم شرکت دارند و پس از انجام ۲۲ بازی، تیم نخست جدول عنوان قهرمانی را کسب خواهد کرد و ۲ تیم انتهای جدول هم راهی دسته یک می‌شوند.

دیدگاه