جام جهانی فوتبال زنان: آمریکا با شکست انگلیس فینالیست شد

  • 12 تیر 1398 - 8:00
جام جهانی فوتبال زنان: آمریکا با شکست انگلیس فینالیست شد

تیم ملی فوتبال زنان آمریکا توانست با پیروزی دو بر یک بر انگلستان راهی فینال جاح جهانی ۲۰۱۹ شود. انگلستان در حالی در حسرت رسیدن به فینال باقی ماند که استف هیوتنز، بازیکن این تیم یک پنالتی را در دقایق پایانی از دست داد تا ماده شیرهای انگلستان مقابل تیم منسجم و قدرتمند آمریکا زانو بزنند.

به گزارش بی بی سی، تیم فوتبال زنان آمریکا که بر خلاف تیم ملی مردان این کشور، نتایج بسیار درخشانی از جمله قهرمانی جهان را در سال‌های اخیر کسب کرده با پیروزی امروز روبروی انگلستان دو رکورد جدید هم ثبت کرد: یازدهمین پیروزی پیاپی در جام جهانی و شانزدهمین مسابقه پی در پی بدون شکست.

هر سه گل این مسابقه در نیمه نخست به ثمر رسید.

در حالی که آمریکا دو بر یک جلو بود، انگلیس در دقیقه ۸۴ به یک پنالتی رسید اما «آلیسا نهر» دروازه‌بان آمریکا پنالتی را مهار کرد

ابتدا در دقیقه ۱۰ وینگر پرس برای آمریکا گلزنی کرد اما انگلستان ۹ دقیقه بعد با گل الن وایت نیمه نهایی را به تساوی کشید.

پس از آن آلکس مورگان در دقیقه ۳۱ با زدن گل دوم آمریکا را پیش انداخت تا نیمه اول با همین نتیجه به پایان برسد.

در نیمه دوم و در دقیقه ۸۱ انگلستان صاحب یک ضربه پنالتی شد اما ضربه استف هیوتنز، کاپیتان ماده شیرها را آلیسا نائر، دروازه بان آمریکا مهار کرد تا بازیکنان برای سومین بار در این مسابقه شادی کنند.

آمریکا در دیدار یک چهارم نهایی هم توانسته بود فرانسه، میزبان، را شکست دهد و حالا باید امروز منتظر نتیجه مسابقه تیم‌های هلند و سوئد بماند تا حریف خود در فینال را بشناسد.

تیم‌های هلند و سوئد ساعت ۲۳:۳۰ امشب با هم به رقابت خواهند پرداخت.

دیدگاه