سرمربی تیم فوتبال نونهالان دختر نورآباد فارس مجبور شد سوئیچ ماشینش را در هتل گرو بگذارد

  • 16 اردیبهشت 1397 - 14:43
سرمربی تیم فوتبال نونهالان دختر نورآباد فارس مجبور شد سوئیچ ماشینش را در هتل گرو بگذارد

میترا خلفی سرمربی تیم فوتبال نورآباد ممسنی فارس نائب قهرمان نونهالان دختر کشور گفت: این تیم را با یک دست لباس نائب قهرمان ایران کردم اما برای تسویه حساب با هتل محل اقامت بازیکنان تیم مجبور شدم سوئیچ ماشینم را گرو بگذارم.

میترا خلفی یکشنبه در گفت‌و‌گو با خبرگزاری ایرنا افزود: فردی که مبلغی را به عنوان کمک هزینه تیم در اختیار رئیس هیات فوتبال نورآباد ممسنی قرار داده بود زمانی که می‌خواستم با هتل تسویه حساب کنم تلفنش را از دسترس خارج کرد و مجبور شدم سوئیچ ماشینم را به امانت گرو بگذارم و مسئولان هتل هم از این موضوع بسیار ناراحت شدند.

او ادامه داد: برای فوتبال استانم آبروداری کردم و تیم را به سختی به لیگ بر‌تر رساندم اما هیچ‌گاه فکر نمی‌کردم در شهر و استانم اینقدر غریبه باشم.

خانم خلفی اضافه کرد: سازمان لیگ فوتبال کشور هشت توپ برای میزبانی این رقابت‌ها به ما اختصاص داد اما مسابقات تمام شد و نمی‌دانم سرنوشت این توپ‌ها به کجا انجامید؟

سرمربی تیم نورآباد فارس گفت: در همه جای دنیا رسم است که زمین محل برگزاری مسابقات را برای آشنایی بازیکنان در اختیار تیم‌ها قرار دهند اما به تیم ما که میزبان بود اجازه ندادند در زمین نورآباد تمرین کند و ما مجبور شدیم برای تمرین، فاصله ۴۰ کیلومتری نورآباد تا نودان کازرون را هر روز برای تمرین طی کنیم.

میترا خلفی افزود:‌ ای کاش با این همه سختی که کشیدیم حداقل در شهرخودمان میزبان نبودیم، برای حفظ آبروی استان فارس تمام حاشیه‌ها را با جان و دل خریدیم و از اینکه با آبروی من بازی کردند و سلامت ورزش را به خطر انداختند هرگز آن‌ها را نمی‌بخشم.

او گفت: نخستین بار بود که لیگ بر‌تر فوتبال نونهالان دختر برگزار می‌شد و تیم‌های شرکت کننده با آمادگی کامل روانه این مسابقات شدند و اگر برای تیم ما حاشیه درست نمی‌کردند می‌توانستیم حتی قهرمان شویم.

سرمربی تیم نونهالان نورآباد فارس افزود: هم اینک از فارس سه بازیکن به نام‌های ندا افتخاری، زهرا جوانمردی و فاطمه صفا راستگو به تیم ملی دعوت شده‌اند در صورتی که حمایت شویم بازیکنان بیشتری از استان فارس لیاقت پوشیدن پیراهن تیم ملی را دارند.

خانم خلفی گفت: از طیبه رفیعی و خاتون طهمورثی مربیان تیم که در مرحله نهایی زحمات زیادی کشیدند و همچنین روح الله شریفی مدیر شرکت سالار سازه اهورا فارس که حامی تیم بود، تشکر دارم.

مرحله نهایی رقابت‌های فوتبال بر‌تر نونهالان کشور دوازدهم اردیبهشت ۹۷ در زمین شهید لشکری نورآباد ممسنی با قهرمانی سایپای مشهد پایان یافت و تیم‌های نورآباد ممسنی فارس و تیم تهران به ترتیب دوم و سوم شدند.

تیم‌های نورآباد فارس، سایپای مشهد، تهران، مازندران، خراسان جنوبی و اراک در این رقابت‌ها حضور داشتند و به صورت دوره‌ای با هم بازی کردند.

شهرستان ممسنی به مرکزیت نورآباد در ۱۵۸ کیلومتری غرب شیراز است.

دیدگاه