فرانک پرتوآذر بدون اسپانسر برای قهرمانی آسیا آماده می‌شود

  • 27 اسفند 1396 - 15:38
فرانک پرتوآذر بدون اسپانسر برای قهرمانی آسیا آماده می‌شود

ستاره شیرازی دوچرخه سواری کوهستان ایران می گوید هدفش درخشش در مسابقات قهرمانی آسیا در اردیبهشت ۹۷ و بازی های آسیایی جاکارتا است اما مشکل این است که برای آماده سازی باید از جیب هزینه کند.

فرانک پرتو آذر در گفتگو با رسانه ورزش زنان ایران IWSPORTS پس از قهرمانی در مرحله اول لیگ کراس کانتری بزرگسالان کشور اظهار کرد: یکی از مشکلاتی که معمولا با آن مواجه بودیم این بود که مسیر مسابقه مردان و بانوان با هم یکی نبود در حالی که در تمامی مسابقات برون مرزی مسیر مسابقه برای مردان و زنان یکی است. در اولین مرحله از لیگ، این اتفاق رخ داد و مسیر مسابقه مردان و بانوان یکی بود و این نقطه عطفی در برگزاری این مرحله بود.

وی افزود: با وجود قهرمانی در مرحله اول لیگ ، روی این مسابقات تمرکز نداشتم بلکه برنامه ریزی من برای آمادگی صد در صدی به منظور حضور در مسابقات قهرمانی آسیا در اردیبهشت ماه است و اوج حساسیت مسابقات سال ۹۷ برای من ، بازی های آسیایی جاکارتا در شهریور است و امیدوارم بتوانم بهترین نمایشم را ارائه دهم.

رکابزن شیرازی تیم ملی گفت: برای اولین بار با حمایت هیئت دوچرخه سواری  کیش در این مسابقات شرکت کردیم و این برای نخستین بار بود که هیئت کیش در بخش کوهستان سرمایه گذاری کرده بود.

پرتو آذر تاکید کرد: با توجه به تمریناتی که داشتم این آمادگی را در خودم می دیدم که بتوانم در این مرحله از لیگ در صدر قرار بگیرم و خوشبختانه این اتفاق هم رخ داد. با این حال برنامه من آمادگی کامل تا رسیدن مسابقات قهرمانی آسیا است و برای کسب این آمادگی نیاز به حضور در مسابقات بین المللی پیش از اعزام به قهرمانی آسیا دارم.

وی با اشاره به وضعیت آماده سازی خود در راه رویدادهای مهم آینده گفت: در حال حاضر همه هزینه های من به صورت شخصی پرداخت می شود. اسامی که روی تیم ها در لیگ دوچرخه سواری است لزوما به معنای اسپانسرینگ کامل دوچرخه سواران نیست و هزینه پرداختی آن در حد رفت و برگشت و برخی جوایز است و سطح این حمایت اصلا آن طور که به نظر می رسد نیست.

قهرمان دوچرخه سواری کوهستان ایران که مجبور است برای دور نشدن از شرایط آماده سازی از جیب خود  برای دوچرخه سواری هزینه کند افزود:  نبود اسپانسر یک مشکل جدی است و نمی توان انتظار داشت بدون صرف هزینه و سرمایه گذاری به جایی رسید.

 

دیدگاه