پیروزی تیم فوتبال بانوان شیراز در برابر استقلال اهواز

  • 01 دی 1396 - 17:06
پیروزی تیم فوتبال بانوان شیراز در برابر استقلال اهواز

تیم فوتبال بانوان منتخب فارس در دهمین رقابت خود در این فصل که امروز در چارچوب لیگ بر‌تر برگزار شد با نتیجه ۳ بر صفر تیم بانوان استقلال اهواز را شکست داد.

در این بازی که صبح امروز جمعه اول دی در ورزشگاه شهید دستغیب برگزار شد، «الهه کریمی، هانیه رحیمی و سمانه قاشیه» موفق به گلزنی برای تیم بانوان منتخب فارس شدند.

لیلا دودمان رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر شیراز، سولماز دهقانی رئیس کمیسیون گردشگری شورای شهر شیراز و جمیله کشاورز نایب رئیس هیات فوتبال استان فارس این رقابت را از روی سکوهای ورزشگاه تماشا کردند.

سمانه امیری، سرپرست تیم منتخب فارس به آبان پرس گفت: ما از عملکرد بازیکنانمان راضی بودیم ولی می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم. به تیم استقلال هم خسته نباشید می‌گویم تیم خوبی بود و آرزوی موفقیت برایشان دارم.

تیم فوتبال بانوان منتخب فارس در حالی پا به رقابت‌های لیگ بر‌تر گذاشته که هنوز اسپانسر ندارد. خانم امیری در این خصوص گفت: ما از مسولین تقاضا داریم که از نظر اسپانسر و حمایت مالی به ما کمک کنند به جهت اینکه تیم ما تیمی جوان و بااخلاق هست و نیاز به انگیزه دارند.


سرمربی تیم منتخب فارس: پروانه کران خسروی

بازیکنان تیم فوتبال بانوان منتخب فارس در برابر استقلال اهواز: نجمه لطیفی (دروازه‌بان)، سمیرا قاشیه، فاطمه امیری، هانیه رحیمی، شقایق نوری‌زاده، هانیه خداپرستی، سمانه قاشیه، راضیه احمدی، مرجان اسدی، الهه کریمی و آزاده قمری

تعویضی‌ها:

خروج مرجان اسدی، ورود فاطمه صفاراستگو

خروج راضیه احمدی، ورود فاطمه غلامی


انتقاد نماینده شیراز از بی‌توجهی به تیم فوتبال بانوان فارس

فرج الله رجبی، نماینده شیراز از عدم حمایت و بی‌توجهی اداره کل ورزش و جوانان استان فارس به تیم فوتبال بانوان استان که در لیگ بر‌تر بازی می‌کند، انتقاد کرد.

نماینده شیراز روز چهارشنبه ۲۹ آذر در مجلس در تذکری به وزیر ورزش و جوانان گفت: در استان فارس تنها یک تیم فوتبال بانوان وجود دارد که در لیگ بر‌تر هستند، این همه شعار در مورد ورزش بانوان می‌دهیم. به مدیر کلتان بفرمایید از این تیم حمایت کند.

آقای رجبی افزود: صلاح نیست دختران مردم برای تامین اعتبارات و حامی از این کارخانه به آن کارخانه یا از این اسپانسر به آن اسپانسر مراجعه کنند، این خلاف شأن جمهوری اسلامی و وزارت ورزش است اگر واقعا احساس مسئولیت دارند این کار را انجام دهید.

دیدگاه