تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024

تساوی تیم فوتبال بانوان منتخب فارس و تیم ایلام

  • 25 آذر 1396 - 14:57
تساوی تیم فوتبال بانوان منتخب فارس و تیم ایلام

دیدار تیم‌های فوتبال بانوان منتخب فارس و پالایش گاز بانوان ایلام در هفته نهم مسابقات لیگ برتر با تساوی یکیک به پایان رسید.

این بازی روز جمعه ۲۴ آذر در استادیوم تختی شهر ایلام برگزار شد.

گل اول این دیدار در دقیقه دوم نیمه اول با اشتباه دفاع و دروازه بان تیم پالایش گاز وارد دروازه میزبان شد. طاهره آزادی بازیکن تیم ایلام نیز در دقیقه هشتم گل تساوی را به تیم میهمان زد نتیجه‌ای که با وجود تلاش دو تیم تا آخر این رقابت باقی ماند.

سمانه امیری، سرپرست تیم منتخب فارس به آبان پرس گفت: بازی خیلی سنگی بود و زمین بازی هم خیلی بد بود. داوری نیز هم برای ما و هم برای تیم مقابل تاثیرگذار بود.

خانم امیری افزود که از عملکرد بازیکنان تیم راضی است.

پروانه کران خسروی، سرمربی تیم منتخب فارس هم گفت: ما بازی خوبی را پشت سرگذاشتیم و بچه‌ها سنگ تمام گذاشتند و عملکردشان خوب بود.

خانم خسروی افزود: ما می‌توانستیم این بازی را ببریم اما زمین بازی بد بود تا جایی که حتی ناظر فدراسیون هم معترض بود اما تیم ایلام می‌گفت که به غیر از این زمین، زمین دیگری ندارند.

سرمربی تیم منتخب فارس گفت که تیم ایلام هم تیم خوبی است و در رده پنجم جدول قرار دارد و بچه‌های ما در مقابل این تیم خیلی خوب کار کردند.

تیم منتخب فارس با ۹ بازی در مسابقات لیگ برتر تاکنون ۳ برد، یک مساوی و ۵ باخت موفق به کسب ۱۰ امتیاز شده و در رتبه هفتم جدول قرار دارد.

الهه اکبرزاده سرپرست تیم فوتبال پالایش گاز بانوان ایلام نیز به خبرگزاری ایرنا گفت: داور این مسابقه با سوت‌های بدون دلیل و آفساید گیری اشتباه بازی را کند کرده و مانع رسیدن تیم پالایش گاز ایلام به نتیجه دلخواه شد.

الهه اکبرزاده افزود: این نتیجه درحالی رقم خورد که تیم پالایش گاز بازی را دردست داشت و تیم برتر میدان بود.

پالایش گاز بانوان ایلام با ۹ بازی در هفته نهم مسابقات لیگ برتر با چهار برد، ۲ مساوی و سه باخت با ۱۴ امتیاز در رده پنجم جدول رده بندی قرار دارد.

در حال حاضر تیم شهرداری بم با ۲۴ امتیاز و تفاضل گل ۳۵، راه یاب ملل سنندج با ۲۴ امتیاز و تفاضل گل ۱۹ و شهرداری سیرجان با ۲۱ امتیاز و در رده‌های اول تا سوم جدول قرار دارند.

 

دیدگاه