هتل آویزان از کوه در مجاورت ماچو پیچو در پرو؛ اگر از ارتفاع می‌ترسید فکرش را نکنید

  • 28 اسفند 1399 - 7:27
هتل آویزان از کوه در مجاورت ماچو پیچو در پرو؛ اگر از ارتفاع می‌ترسید فکرش را نکنید

در منطقۀ کوسکو در کشور پرو، هتلی بسیار متفاوت با دیگر هتل‌های مرسوم جهان ساخته شده است؛ هتلی معلق در هوا، در لا به لای کوه‌ها.

به گزارش یورو نیوز، برای رسیدن به این هتل باید ساعت‌ها پیاده روی و کوهنوردی کرد و به کمک سیم و قلاب دامنه‌های تند کوهها را پیمود و قبل از هر چیز اینکه نباید سرگیجه داشت.

در اطراف این منطقه نیز اماکن منحصربفردی برای دیدن وجود دارد: منطقه باستانی ماچو پیچو در ۱۲ کیلومتری آن واقع شده است. علاقمندان به کوهنوردی ویافراتا نیز می‌توانند با انجام یک صعود ۴۰۰ متری تماشاگر چشم اندازی خارق‌العاده باشند.

افرادی که پیش از این شبی را در این هتل معلق گذرانده‌اند، تجربه اقامت خود در هتل «Natura Vive Skylodge» را یک ماجراجویی بی‌نظیر توصیف کرده‌اند.

تجربه‌ای متفاوت از خوابیدن زیر آسمان شب؛ جایی که ماه و ستاره‌ها از درون کپسول‌های شیشه‌ای نزدیکتر به نظر می‌رسند و تجربه‌ای فراموش نشدنی مانند زندگی در فضا را تداعی می‌کنند.

لورن کرگل که از آلاسکا به پرو سفر کرده می‌گوید: «ابتدا یک صعود هیجان انگیز داشتم. من از ارتفاع نمی‌ترسم با این حال لحظاتی وجود داشت که به خودم می‌گفتم واقعا خیلی بالا هستم… با این وجود هنوز هم باید به صعود ادامه می‌دادم. غذاها عالی بودند. کسپول‌ها خیلی راحت و مدرن بودند و حتی توالت و دستشویی هم داشتند. پرده‌ها هم باز می‌شدند بنابراین می‌توانستم ستاره‌ها را بخوبی ببینم.»

می‌توان لذت بودن در این هتل‌ها را، هم بصورت تنهایی تجربه کرد و هم با اعضای خانواده.

یک کپسول هم بطور ویژه به عنوان نهارخوری ساخته شده است؛ جایی که می‌توان در کنار خوردن غذا، از مناظر استثنایی اطراف هم لذت برد.

کپسول‌های نهارخوری تمام مدت باز و آماده سرویس‌دهی هستند؛ حتی اگر در این هتل معلق اقامت نداشته باشید.

یک سرویس عکاسی هم در نظر گرفته شده تا بتوانید از بودنتان در این مکان عکس‌هایی را یادگار ببرید.

بنابراین اگر از ارتفاع نمی‌ترسید، با ماجراجویی در کوههای پرو و اقامت در این هتل معلق، احتمالا می‌توانید بهترین خواب شبانه را تجربه کنید.

دیدگاه