بازدید مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس از خبرگزاری ایرنا

  • 30 مهر 1396 - 7:30
بازدید مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس از خبرگزاری ایرنا

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس گفت: نگاه منصفانه به عملکرد دولت و بازتاب واقعیت های جامعه باعث ارتقای جایگاه خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) بین مردم و مسئولان شده است.

به گزارش خبرگزاری ایرنا، بهزاد مریدی روز شنبه ۲۹ مهر در بازدید از دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی در فارس افزود: کیفیت کار و خروجی خبرگزاری ایرنا همواره در رده های برتر کشور است که این وضعیت نشان دهنده رعایت اصول حرفه ای و جایگاه این رسانه در جامعه است.

وی اظهار کرد: خبرگزاری ایرنا با پرداختن به مسائل و مشکلات مردم و بررسی راهکارهای حل آنها به دور از تنگ نظری و با رویکرد منصفانه و همچنین انتخاب تیترها و عناوین اثرگذار برای مطالب توانسته است در بین مردم جایگاه خوبی داشته باشد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس در این بازدید با اهدای لوح انتصاب سید احمد نجفی به عنوان رئیس خبرگزاری جمهوری اسلامی فارس را تبریک گفت.
مریدی همچنین به مناسبت کسب مقام دوم بخش خبر در جشنواره تولیدات مراکز خبرگزاری ایرنا توسط نیکنام خشنودی خبرنگار این رسانه ، لوحی را به رسم یادبود به وی اهدا کرد.

در این بازدید که با حضور استاد رحیم هودی از پیشکسوتان هنر تئاتر و نمایش و دارنده نشان درجه یک هنری در حوزه تئاتر صورت گرفت، مهدی امیدبخش معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس نیز با اشاره به جایگاه خبرگزاری جمهوری اسلامی بر بهره گیری حداکثری از ظرفیت رسانه های استان برای ارتقای بیش از پیش فعالیت های فرهنگی در جامعه تاکید کرد.

در این بازدید، رئیس خبرگزاری جمهوری اسلامی استان فارس نیز گزارشی از روند فعالیت های ایرنا از جمله در شبکه های اجتماعی و حرکت در مسیر ارتقای کیفی اخبار و گزارش های تولیدی را ارائه کرد.

محمد خدادی مدیرعامل سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) ۲۸ شهریورماه امسال در حکمی سید احمد نجفی را به عنوان رئیس خبرگزاری جمهوری اسلامی استان فارس منصوب کرد.

نجفی که دارای مدرک کارشناسی ارشد دررشته مدیریت رسانه از دانشگاه تهران و کارشناسی خبر از دانشکده خبر (تهران) است، از چهارم مهرماه پارسال مسئولیت سرپرستی این رسانه را در استان فارس برعهده داشت.

تصدی مسئولیت دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی در جزیره کیش، خبرنگار حوزه دولت و سیاست خارجی گروه سیاسی ایرنا و معاون دبیر گروه سیاسی روزنامه ایران از دیگر سوابق فعالیت حرفه ای خبری این فعال رسانه ای اهل استان فارس است.

مهرزاد جمشیدنژاد رئیس گروه امور رسانه، بهرام بشیری زاده جهرمی کارشناس و سید علی اصغر محدث مدیر روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس نیز در این بازدید حضور داشتند.


خبرگزاری ایرنا فارس در یک نگاه:

  • جوان گرایی در ایرنا فارس (احمد نجفی متولد ۱۳۶۰ است)
  • انتصاب مدیر بومی استان فارس
  • ایجاد شبکه های اجتماعی اینستاگرام و توییتر ایرنا فارس در دوره مسئولیت احمد نجفی
  • افزایش مخاطبان شبکه اجتماعی تلگرام ایرنا فارس به ۶ برابر در یک سال گذشته

دیدگاه